Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
بازی‌های نتفلکیس به طور رسمی برای کاربران اندروید منتشر می‌شوند 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های نتفلکیس به طور رسمی برای کاربران اندروید منتشر می‌شوند

بازی‌های نتفلکیس به طور رسمی برای کاربران اندروید منتشر می‌شوند

بازی‌های نتفلیکس به طور رسمی توسط این شرکت معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تعدادی از بازی‌ها را روی گوشی موبایل خود اجرا کنند.

اکنون، نتفلیکس در حال ساختن بازی‌های قابل دسترسی برای کاربران اندروید است، اما به نظر می‌رسد پشتیبانی از پلتفرم آی او اس نیز در دست اقدام است، همچنین گفته هنوز در ابتدای راه بوده و هدف اصلی ساختن آرشیوی است که برای همه کاربران ارائه می‌شود.

بازی‌هایی که هم اکنون با عنوان استریم قابل دسترسی هستند شامل Stranger Things: 1984، Stranger Things 3: The Game، Shooting Hoops، Card Blast و Teeter Up است.

کاربران برای دسترسی به بازی‌های نتفلیکس باید اشتراک این شرکت را داشته باشند، همچنین هیچ‌گونه تبلیغ، هزینه اضافه یا خرید‌های درون برنامه وجود ندارد که به این ترتیب عملکردی مشابه سرویس بازی اپل یا همان اپل آرکید دارد.

کاربران اندروید می‌توانند ردیف بازی‌های اختصاصی و تب بازی‌ها را در اپلیکیشن نتفلیکس مشاهده کرده و بازی‌ها را انتخاب، دانلود و اجرا کنند.

هنوز نحوه عملکرد نسخه آی او اس اپلیکیشن بازی معلوم نشده است، در حالی که نتفلیکس می‌تواند یک اپلیکیشن catalog شبیه اپلیکیشن Netflix یا حتی اپلیکیشنGames  داشته باشد که با ارائه فهرستی از تیتر بازی‌ها، آن‌ها را به بازی‌های قابل دانلود از اپ استور لینک دهد.

این شرکت گفته که به بهبود تجربه بازی‌های موبایلی در ماه‌های آینده ادامه خواهد داد، ولی زمان عرضه آن‌ها را در پلتفرم آی او اس هنوز اعلام  نکرده است.

گفتنی است که در حال حاضر کاربران برای اجرای بازی‌های سرویس نتفلیکس باید از کنترل‌های لمسی استفاده کنند و نمی‌توانند کنترلر بی‌سیم یا موبایل را به کار ببرند.

همان‌طور که اشاره شد مشترکین نتفلیکس برای اجرای بازی‌های موبایلی، نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارند و فقط با پرداخت هزینه اولیه برای اشتراک این شرکت، می‌توانند از سرویس استریم استفاده کنند که البته موجب افزایش ارزش اشتراک این شرکت می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420