لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس روبلاکس به مدت دو روز از کار افتاد

سرویس روبلاکس به مدت دو روز از کار افتاد

سرویس روبلاکس برای مدت دو روز متوقف شد و بازی و وب‌سایت مرتبط با آن برای میلیون‌ها گیمر آفلاین شد. این پلتفرم بازی‌ساز بسیار محبوب از روز ۲۷ اکتبر ( ۵ آبان) با مشکلی مواجه شد، روبلاکس گفته که در حال کار کردن روی این مشکل است که شرایط را بازگرداند و علت اصلی بروز این مشکل را در مشکلات سیستم داخلی تشخیص دادند.

این شرکت در بیانیه‌ای تایید کرد که این پلتفرم به دلیل یک مشکل خارجی قطع نشده و در حال برطرف کردن این وضعیت است.

در ابتدا برخی از بازیکنان روبلاکس حدس زدند که این قطعی می‌تواند با پخش تبلیغ چیپوتل حین بازی مرتبط باشد. شرکت چیپوتل به عنوان بخشی از جشن هالووین گفته بود که به مبلغ یک میلیون دلار بوریتو رایگان تقدیم خواهد کرد. این تبلیغ ساعت 6:30 به وقت شرق آمریکا  در ۲۸ اکتبر پخش شد که درست قبل از شروع قطعی گسترده این پلتفرم بوده است.

روبلاکس در توییتر رسمی خود اعلام کرد که این توقف ربطی به تبلیغ چیپوتل ندارد، همچنین ادعا کرده که هیچ‌گونه تبلیغ یا مشارکت خاص موجب قطع پلتفرم نشده است.

توقف طولانی مدت روبلاکس غیر منتظره بود و بازیکنان همچنان منتظر بازگشت به پلتفرم بازی هستند. سایت اصلی این شرکت در حالت آفلاین باقی مانده؛ ولی status page صفحه وضعیت بعد از ۲۴ ساعت از روز اول به‌روزرسانی شد.

گفتنی است روبلاکس برای کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است؛ زیرا ۵۰ درصد گیمرهای روبلاکس افراد زیر ۱۳ سال هستند. بیش از ۴۰ میلیون نفر در این پلتفرم روزانه بازی می‌کنند و محبوبیت و شهرت آن طی همه‌گیری کرونا تا سال ۲۰۲۰ افزایش یافت.

میلیون‌ها نفر به این پلتفرم خلق بازی، اپلیکیشن یا هر توصیف دیگری برای آن، حضور در کنسرت‌ها و حتی ظاهر شدن در نمایش جوایز به آن رو آوردند.

لازم به ذکر است که روبلاکس یک پلتفرم ساخت بازی آنلاین چند نفره است که کاربران می‌توانند بازی‌های خودشان را در آن خلق کنند و با سایر گیمرها به اشتراک بگذارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373