لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آلبوم 30 ادل بیشترین پیش‌فروش را در اپل موزیک داشت

آلبوم 30 ادل بیشترین پیش‌فروش را در اپل موزیک داشت

چند هفته بعد از انتشار تک آهنگ ادل Easy On Me و شروع پیش فروش آلبوم جدید او یعنی آلبوم 30، اپل موزیک اعلام کرده که آلبوم و تک آهنگ این خواننده بریتانیایی رکوردهایی را در اپل موزیک شکسته است.

بنابر گزارش اپل موزیک در توییتر، آلبوم 30 اکنون بیشترین پیش‌فروش آلبوم را در این سرویس استریم موسیقی داشته، همچنین رکورد بزرگترین پیش‌فروش یک روزه در این پلتفرم را شکسته است.

آلبوم 30 ادل رکورد اسپاتیفای را شکست، بنابر گزارش هفته‌نامه آمریکایی Billboard، تک آهنگ Easy On Me، در اسپاتیفای فقط در یک روز عنوان بیشترین پخش را به خود اختصاص داده است. در همان زمان، ادل جزئیاتی از نحوه ضبط آلبوم جدید خود را در توییتر منتشر کرد.

 سه سال پیش که ضبط این آهنگ را شروع کردم، به جایی که امیدوار بودم باشم، نزدیک نبودم. من برای داشتن حس امنیت، همیشه به انجام روتین و پایداری تکیه می‌کنم. با این‌حال من آگاهانه و حتی از روی اشتیاق، خودم را به داخل پیچ و خم‌های پر از آشفتگی انداختم. در طول این مسیر، حقایق بزرگ و قدرتمندی را درباره خودم یاد گرفتم. با اینکه به شدت و به دفعات پوست اندازی کردم، ولی خودم را دوباره در لایه‌های جدید گیر انداختم. من دوباره احساسم را پیدا کردم. من تا جایی پیش می‌روم که بگویم هرگز در زندگیم آرامش بیشتری حس نکرده‌ام.

بیلیورد نیز گزارش کرده که مخاطبینی که آلبوم‌ها را پیش خرید کنند، هنگام انتشار آهنگ می‌توانند 4.2 بار بیشتر از کاربران دیگر آهنگ را گوش کنند. برای آلبوم‌ههای پاپ، طی هفته اول انتشار آهنگ، این تعداد به 5.6 بار می‌رسد.

آمازون نیز اعلام کرد که که تک آهنگ Easy On Me رکورد استریم روز نخست را شکسته و درجدول زمان‌بندی اپل موزیک هم در رتبه نخست قرار گرفته است. در پخش رادیو هم بیشترین درخواست مخاطبین برای پخش آهنگ‌های دلخواه، همین تک آهنگ بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420