تهیه کننده بازی Assassin Creed، بازی جدیدی را برای پلی استیشن منتشر میکند که دارای عناصر اجتماعی چشمگیر و محتوای تولید شده توسط کاربر است.
Jade Raymond تهیه کننده بازی Assassin Creed، اولین بازی در استودیوی جدید خود را منحصرا برای پلی استیشن ساخته است. این بازی با کیفیت بالایی ارائه میشود که به دلیل داشتن فایلهای بومی نیاز به پخش گسترده دارد.
ریموند طی مصاحبهای با GI.biz گفته که به عنوان اولین بازی ساخته شده در استودیوی جدید خود با عنوان Haven، اهداف جاهطلبانهای برای آن در نظر داشته و اینکه این بازی یک عنوان و فرانچیز جدید است.
او گفت که ساخت اولین بازی در استودیوی جدید با اهداف بزرگ و نمایش چیزی هست که پلی استیشن ۵ قادر به انجام آن است. این تهیهکننده همچنین اشاره کرده که فایلهای بازی جدید حجم انبوهی دارد و فناوری پخش در اجرای بازی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. او قبلا عضو تیم گوگل استادیا بوده و تجربیاتش را برای ساختن بازی جدید به کار برده است.
ریموند پشتیبانی از اولین بازی خود که در سطح بزرگی از حجم دادهها قرار دارد را، رسیدن به سطح بالایی از کیفیت میداند و بیان کرد که چگونه میتوان فناوری را برای رسیدن به این اهداف به کار برد.
او با اشاره به وجود عنصر اجتماعی در این بازی گفت که همهگیری کرونا اخیر ثابت کرده عملکرد گیم پلی مانند چسب اجتماعی است که جوامع امروزی مخصوصا نسل جوان را به هم متصل میکند، این همان چیزی است که گیمرها انجام میدهند و با ایجاد روابط دوستانه با هم معاشرت میکنند. ریموند به خلق جهانی که برای نسلها دوام خواهد آورد و معنادار بودن آن برای کسانی در سطح درک عمیقتر اشاره کرد.
این تهیهکننده به موضوع امضای قرارداد با شرکت سونی برای اولین بازی استودیوی جدید خود گفت سونی شرکتی است که روند خلاقیت را درک میکند و میداند که چطور به استودیوهای بازی خود استقلال دهد. همچنین بنابر گفته او کار کردن بر بازی اول شخص برای پلی استیشن جذابیتهای خاصی دارد و برای افراد زیادی انجام آن رویا است.