لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان متوقف کردن ویس به واتساپ می‌آید

امکان متوقف کردن ویس به واتساپ می‌آید

در آپدیتی جدید قابلیتی با امکان توقف ویس در واتساپ ارائه خواهد شد که هنوز برای هیچ‌کدام از کاربران عمومی و آزمایش‌کنندگان بتا منتشر نشده است.

ویژگی توقف ویس در واتساپ آی او اس به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام صوتی خود را متوقف کرده و سپس آن را در در زمان دلخواه ادامه دهند.

کاربرانی که عادت به ارسال پیام صوتی در واتساپ دارند، خوشحال می‌شوند اگر بدانند واتساپ در حال کار کردن بر ارائه قابلیتی است که بتوان از طریق آن پیام صوتی را متوقف کرده و سپس بدون نیاز به ضبط پیام آن را دامه دهند.

بنابر گزارش جدید وب‌سایت WABetainfo، این قابلیت اکنون در حال توسعه است و برای آزمایش‌کنندگان بتا قابل دسترسی نیست، ولی خبر عرضه آن در وبلاگ رسمی واتساپ نمایش داده شده است.

این وب‌سایت در یک ویدیو، رابط کاربری صوتی جدیدی را نمایش داده که کاربران پخش/مکث و شروع/توقف ضبط یک مکالمه، مدت زمان پیام کاربر و قابلیت ارسال آن را در اختیار خواهند داشت. تنها کاری که کاربران انجام می‌دهند گوش دادن به پیام صوتی قبل از ارسال آن است.

هنوز مشخص نشده این ویژگی چه زمانی در دسترس کاربران این پلتفرم قرار خواهد گرفت، اما مشخص شده تیمی که در حال کار کردن روی این قابلیت هستند با تمام توان خود تلاش می‌کنند.

اخیرا در برخی از وب‌سایت‌ها نشان داده شده که واتساپ در حال کار کردن بر بهبود و پیشرفت پخش کننده پیام صوتی است. در این حالت کاربران می‌توانند هنگام ترک یک مکالمه، پیام صوتی را بشنوند، به این معنا که کاربر می‌تواند همزمان با پاسخ دادن به یکی از اعضای خانواده خود به یک پیام صوتی طولانی هم گوش کند.

همانند قابلیت توقف ادامه یک پیام صوتی، این وب‌سایت گفته که ویژگی جهانی پخش کننده پیام صوتی هنوز تحت توسعه بوده و برای هیچ کدام از کاربران عمومی و آزمایش کنندگان بتا قابل دسترسی نیست و باید کمی بیشتر برای امتحان آن صبر کنند.

اخیرا واتساپ به آزمایش‌کنندگان عمومی اجازه امتحان کارهای جدیدی با قابلیت Disappearing Messages را ارائه کرده است که امکان نمایش پیام‌ها برای مدت محدود و پاک شدن خودکار آن را فراهم می‌آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420