لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییرات شگرف اپل واچ در سال آینده

تغییرات شگرف اپل واچ در سال آینده

با توجه به اخبار  و گزارش های منتشر شده از شرکت اپل و کمپانی های وابسته به آن، نشانه هایی از تغییرات شگرف اپل واچ در سال آینده میلادی دیده می شود، شاید بسیاری از کاربران ساعت های هوشمند اپل با مشاهده اپل واچ نسل 9 و با توجه به ویژگی هایی که اپل برای این نسخه عرضه کرده است، آن را به عنوان یکی از کامل ترین محصولات اپل تشخیص دهند، اما این طور نیست قرار است تغییرات شگرفی در ساختار اپل واچ در سال پیش رو ایجاد شود که بسیاری از کاربران و طرفداران ساعت های هوشمند اپل را شگفت زده کند.
این موضوع به پنج دلیل به کاربران پیشنهاد شده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:
• یکی از این دلیل رسیدن اپل به 10 امین سالگرد رونمایی از اولین نسل از اپل واچ ها می باشد و این موضوع شاید در سال آینده موجب تغییرات شگفت انگیزی در عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه شود و ویژگی های بینظیر و همچنین باز طراحی بنیادی ممکن است، برای نسل دهم این ساعت های هوشمند عرضه گردد.
• دلیل دوم استفاده از نسل جدید Micro LED برای نمایشگر اپل واچ در برنامه تولید اپل می باشد و قابلیت های بسیار جذابی را به صفحه نمایش می دهد و به احتمال زیاد اپل به دنبال افزایش سایز صفحه نمایش تا 2.1 اینچ است که بزرگترین صفحه نمایش در دنیای ساعت های هوشمند به حساب خواهد آمد. که به احتمال بسیار زیاد این موضوع ساختار بدنه، Contrast تصویر و وضوح رنگ ها را در قالب این محصول با تغییرات بسیاری مواجه می کند.
• دلیل دیگر نظارت مداوم و دقیق تر بر فشار خون کاربر با استفاده از نسل جدید سنسورهای اندازه گیری امواج قلب و استفاده از متدهای خاص نرم افزاری جهت اندازه گیری دقیق تر فشار خون Systolic به صورت دوره ای است.
• همچنین قابلیت ثبت و گزارش گیری فشار خون در حین فعالیت های روزانه و اینکه در چه زمانی از روز و یا در حین چه فعالیتی فشار خون پایین یا بالا روی می دهد را با دقتی بالا ثبت می کند و هشدارهایی برای جلوگیری از خطرات بیشتر را به کاربر ارائه می دهد.
• ویژگی بینظیر دیگری که احتمال به اپل واچ ها افزوده می شود، قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن خون برای افرادی است که دچار آپنه یا ایست تنفسی در حین خواب هستند، که با گزارش دهی تعداد دقایقی که در حین خواب اکسیژن خون افت می کند، کاربر را از روند این اتفاق خطرناک و پر عارضه آگاه کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به مقاله زیر مراجعه کنید:

Reasons to Wait for Next Year’s Apple Watch

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420