لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بالاخره به توقف تولید اپل واچ سری ۳ رضایت داد

اپل بالاخره به توقف تولید اپل واچ سری ۳ رضایت داد

گزارش اخیر منتشر شده از طرف مارک گورمن حاکی از آن است که اپل بالاخره به توقف تولید اپل واچ سری ۳ رضایت داده است و تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی تولید و عرضه این محصول را کنار بگذارد.

بر اساس گزارش اخیر مارک گورمن، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از سه مدل اپل واچ جدید رونمایی کند. ساعت‌های هوشمند جدید اپل شامل این موارد هستند:

  • اپل واچ سری ۸ به عنوان ساعت هوشمند پرچمدار اپل در سال ۲۰۲۲
  • اپل واچ SE 2 به عنوان نسخه جدید ساعت‌های هوشمند میان‌رده اپل در سال ۲۰۲۲
  • یک اپل واچ اختصاصی برای تمرین‌های ورزشی

عرضه این ساعت‌های هوشمند در نهایت باعث می‌شود تا شرکت اپل اقدام به توقف تولید اپل واچ سری ۳ بگیرد. اپل واچ سری ۳ در سپتامبر ۲۰۱۷ و در کنار آیفون X رونمایی و عرضه شد و اپل پنج سال است که این محصول را تولید و آماده عرضه به بازار کرده است. همین موضوع باعث شده تا این محصول رکورد قدیمی‌ترین خط تولید ساعت‌های هوشمند اپل را برای خود ثبت کند.

مهم‌ترین قابلیت اپل واچ سری ۳

اپل واچ 3 اولین ساعت هوشمند اپل بود که امکان اتصال از طریق ارتباط سلولار را نیز فراهم می‌کرد و شرکت اپل اولین بار در این ساعت هوشمند دو نسخه سلولار و وای‌فای را آماده تولید و عرضه به بازار کرده بود.

اپل در سال ۲۰۱۸ در کنار آیفون XS و XS Max از اپل واچ سری ۴ با طراحی کاملا متفاوت رونمایی کرد. اپل واچ سری ۳ آخرین مدل از ساعت‌های هوشمند اپل با طراحی پیشین است که در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری ساخته شده است. به همین دلیل اپل روند تولید این محصول را برای مدت زمانی طولانی‌تر ادامه داد تا کاربرانی که این طراحی را بیشتر می‌پسندیدند حق انتخاب بهتری داشته باشند.

توقف تولید اپل واچ سری 3

تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که شرکت اپل پس از عرضه نسل اول اپل واچ SE در سپتامبر ۲۰۲۰، فرایند تولید و عرضه اپل واچ سری ۳ را متوقف می‌کند، با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و شرکت اپل همچنان به تولید و عرضه این محصول ادامه داد.

قدیمی شدن پردازنده و دیگر قطعات سخت‌افزاری، کند شدن رابط کاربری در نسخه‌های جدید واچ او اس، عدم پشتیبانی از قابلیت‌های سلامتی امروزی ارائه شده در اپل واچ‌های جدید باعث شده تا در سال گذشته میزان تقاضا برای خرید اپل واچ سری سوم کاهش پیدا کند و اپل نیز به توقف تولید این محصول رضایت دهد.

در حقیقت تداوم طولانی مدت تولید اپل سری سوم اپل واچ به خاطر قیمت ارزان‌تر آن نبود، بلکه تفاوت طراحی آن باعث شده بود تا این محصول همچنان با تقاضای زیادی در بازار مواجه باشد و شرکت اپل نیز تولید آن را متوقف نکند.

تاریخ توقف پشتیبانی از اپل واچ سری ۳

با توجه به گفته‌های مارک گورمن، اپل واچ سری ۳ پس از رونمایی از سری جدید ساعت‌های هوشمند شرکت اپل در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۲ توقف تولید می‌شود. اپل احتمالا از همین امسال نیز فرایند عرضه آپدیت‌های سیستم عامل واچ او اس را نیز برای این مدل قدیمی از ساعت‌های هوشمند خود متوقف می‌کند. البته احتمالا اپل امکان اتصال این ساعت هوشمند به آیفون‌ها را مسدود نمی‌کند و این محصول همچنان تا چند سال دیگر به صورت محدود امکان استفاده در کنار اسمارت‌فون‌های اپل را خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420