لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 8.3 موجب اختلال در شارژ اپل واچ می‌شود

واچ او اس 8.3 موجب اختلال در شارژ اپل واچ می‌شود

بنابر گزارش‌های منتشر شده در انجمن وب‌سایت مک‌رامورز، شبکه اجتماعی ردیت و انجمن پشتیبانی اپل، برخی از کاربران با مشکل شارژ اپل واچ سری ۷ بعد از نصب آپدیت واچ او اس 8.3، مواجه شده‌اند.

بسیاری از این شکایت‌ها مختص به شارژرهای شخص ثالث برای اپل واچ بوده و آن‌ها گفته‌اند که این شارژرها برای شارژ اپل واچ کار نمی‌کنند.

کاربری در شبکه اجتماعی Reddit این‌گونه گفته است که بعد از آپدیت سیستم عامل دستگاه به واچ او اس 8.3، مشاهده کرده که اپل واچ با شارژر شخص ثالث بعد از یک ساعت، شاید در حدود ۲ درصد شارژ شده است.

گزارش‌هایی درباره چندین شارژر شخص ثالث وجود دارد که به نظر می‌رسد مشکل خیلی گسترده است و فقط محدود به تعداد کمی شارژر نیست. برخی از این شکایت‌ها درباره شارژرهای خص ثالث ارزان قیمیتی است که از فروشگاه آمازون خریداری شده و موارد کمی هم به برندهایی مثل بلکین اشاره کرده که شارژر کار نکرده است.

در بسیاری از موارد هم، اپل واچ طی چند دقیقه شارژ می‌شود و سپس ناگهان قطع می‌شود. راه‌اندازی مجدد اپل واچ احتمالا می‌تواند به شروع شارژ کمک کند، ولی برای اکثر کاربران یک راه حل مناسب و دائمی نیست و مشکل شارژ دوباره تکرار می‌شود.

تعداد کمی از کاربران، مشکل شارژ را با داک‌های شارژ اپل واچ تامین شده توسط همین شرکت گزارش کرده‌اند و سایر افراد هم سرعت بسیار کم شارژ یا خالی شدن باتری اپل واچ را هنگام شارژ شدن، مشاهده کرده‌اند.

اوایل ماه نوامبر، شکایت‌هایی درباره شارژ اپل واچ سری ۷ وجود داشت و اپل ابتدا مشکلی که موجب کندی سرعت شارژ در آپدیت واچ او اس 8.1.1 می‌شد را برطرف کرد.

کاربران حتی بعد از ماه نوامبر این مشکل را تجربه کردند و حتی به نظر می‌رسد واچ او اس 8.3 این مشکل را برطرف نکرد. ممکن است اپل در آپدیت بعدی، این مشکل را رفع کند.

اکثر مدل‌های آسیب دیده اپل واچ سری ۷ هستند، اما تعداد کمی از کاربران مدل‌های سری ۶ نیز از مشکل را شارژ شکایت کرده اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420