لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ او اس 8.3 منتشر شد

واچ او اس 8.3 منتشر شد

اپل دیشب آپدیت واچ او اس 8.3 را به‌همراه قابلیت‌هایی از جمله قابلیت‌های جدید صوتی اپل موزیک و گزارش حریم خصوصی اپلیکیشن منتشر کرد.

اپل، واچ او اس 8.3 را به عنوان دومین آپدیت مهم از سیستم عامل واچ او اس 8 منتشر شده در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی کرد. این آپدیت بیش از یک‌ماه بعد از انتشار واچ او اس 8.1 ارائه شده؛ ولی هنوز مشخص نشده که چرا اپل از نسخه 8.2 صرف نظر کرد.

واچ او اس 8.3 را می‌توان به طور رایگان از طریق اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ در آیفون و رفتن به General > Software Update دانلود کرد. برای نصب نرم افزار جدید، اپل واچ به حداقل ۵۰ درصد باتری نیاز دارد که بهتر است هنگام شارژ و نزدیک آیفون آن را انجام داد.

بنابر یادداشت انتشار اپل، واچ او اس 8.3، پشتیبانی از طرح صوتی اپل موزیک را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد از سیری برای پخش آهنگ‌های اپل موزیک، پلی‌لیست‌ها و ایستگاه‌های مربوط به این دستیار صوتی، درخواست کنند.

همچنین این نسخه به‌روزرسانی شده جدید، پشتیبانی از App Privacy Report را معرفی کرده است. هنگامی که  اپلیکیشن‌ها به اطلاعات حساس و حسگرهایی دسترسی پیدا کنند که توسط تنظیمات حریم خصوصی مثل اطلاعات مکان‌یابی محدود شده‌اند، این قابلیت آن‌ها را بررسی و نظارت می‌کند.

این آپدیت مشکلی را برطرف کرده که موجب می‌شد هشدارهای جلسات Mindfulness یا به عبارتی همان مدیتیشن و مراقبه، به طور غیر منتظره‌ای قطع بشوند. گرچه در یادداشت‌های انتشار ذکر نشده، ولی واچ او اس 8.3 قابلیت AssistiveTouch را برای اپل واچ سری 4 و 5 ارائه کرده است.

برخی از مهمترین قابلیت‌های ارائه شده در واچ او اس 8 که در سپتامبر به‌همراه آیفون عرضه شد شامل Family Setup، دسترسی به اپلیکیشن مخاطبین آیفون و آپدیت اپلیکیشن‌های تشخیص سقوط، موزیک، فوتوز، هوم و آب و هوا است.

لازم به ذکر است که آپدیت واچ او اس 8.3 با اپل واچ سری 3 و مدل‌های بعدی سازگار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373