لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وب‌سایت iFixit والپیپرهایی از اجزای داخلی اپل واچ سری ۷ منتشر کرد

وب‌سایت iFixit والپیپرهایی از اجزای داخلی اپل واچ سری ۷ منتشر کرد

وب‌سایت مشهور تعمیرات iFixit که قبلا در ماه اکتبر، کالبدشکافی اپل واچ سری ۷ را منتشر کرد، اکنون تصاویر اشعه ایکس از اجزای داخلی اپل واچ جدید منتشر کرده که به عنوان والپیپر معرفی شده است.

اگرچه هر کسی می‌تواند از این والپیپرها استفاده کند، اما این تصاویر برای کاربران اپل واچ سری ۷ طراحی شده است، زیرا اجزای داخلی این دستگاه را نشان می‌دهد. وقتی نمایشگر ساعت از حالت اسلیپ خارج می‌شود، به طور نمایشی کاربر می‌تواند داخل ساعت خود را تماشا کند.

به نظر می‌رسد اپل واچ زمانی تکمیل می‌شود که هیچ قطعه‌ای اضافه یا حذف نشود. در اپل واچ سری ۷، این شرکت طراحی جدیدی ارائه نکرده، اما در عوض به جای حذف پورت تشخیصی، از فناوری جدیدی به جای کابل فلت برای اتصال نمایشگر استفاده کرده است تا فضای بیشتری برای باتری باقی بماند.

این وب‌سایت والپیپرهایی برای مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی متری ارائه کرده که چیزهایی شبیه باتری داخلی، Taptic Engine، کابل‌های فلت و هر بخشی از برد مدار منطقی در نسخه اشعه ایکس در آن مشاهده می‌شود.

در حالی که در اپل واچ سری ۷ ارتقایی صورت نگرفته، آی‌فیکس‌ایت تغییرات داخلی جالبی از دستگاه را نشان داده که شامل باتری بزرگتر و طراحی جدید نمایشگر است و به پورت تشخیصی و ماژول بلندگوی جدید هیچ اشاره‌ای نکرده است.

اپل واچ سری ۷ در سپتامبر معرفی و رونمایی شده که تجربه کاربری بی‌نظیری ارائه داده است. نمایشگر ساعت جدید بزرگتر شده و نیمی از متن روی آن قابل مشاهده شده و صفحه کلید آن تمام صفحه شده است. نمایشگر آن مقاوم به ترک‌خوردگی و شکستگی است و در برابر نفوذ آب تا ۵۰ متر مقاوم است.

سرعت شارژ باتری اپل واچ ۷ نسبت به نسل قبل بیشتر شده، به طوری که در مدت ۴۵ دقیقه، از صفر به ۸۰ درصد می‌رسد. همچنین مجهز به قابلیت‌های پایش خواب، نوار قلب و حسگر اندازه‌گیری اکسیژن خون است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420