لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رابط اتصال بی‌سیم اپل واچ سری 7 در اسناد رگولاتوری فاش شد

رابط اتصال بی‌سیم اپل واچ سری 7 در اسناد رگولاتوری فاش شد

پنجشنبه هفته گذشته بود که گزارشی مبنی بر حذف اتصال پنهان اپل واچ سری 7 منتشر شده بود و حالا مشخص شده که است که شایعات مبنی بر امکان اتصال و استفاده از این ساعت هوشمند از طریق راهکارهای بی‌سیم صحت دارد.

در سند منتشر شده از دیتابیس رگولاتوری ارتباطات آمریکا نشان‌دهنده آن است که شرکت اپل برای رفع مشکلات نرم افزاری اپل واچ سری 7 از یک ابزار ویژه برای برقراری ارتباطی بی‌سیم استفاده می‌کند. تا پیش از این اطلاعات منتشر شده از FCC نشان داده بود که شرکت اپل امکان انتقال داده وایرلس با فرکانس ۶۰.۵ گیگاهرتز را به اپل واچ سری 7 اضافه کرده است و در این میان هیچ اطلاعات تبلیغاتی در مورد این قابلیت را به کاربران و خریداران نکرده است. همین موضوع باعث شده بود تا بسیاری بر این باور باشند که سیستم ارتباطی جدید برای بهبود استفاده از اپل واچ توسط کاربران توسعه داده نشده است، بلکه تعمیرکاران مجاز از طریق آن امکان استفاده بهینه از این محصول را خواهند داشت.

رابط اتصال بی‌سیم اپل واچ سری ۷ در اسناد رگولاتوری فاش شد

وب سایت برزیلی MacMagazine در گزارش جدید خود تصویری از یک ابزار ارتباط بی‌سیم را منتشر کرده که شبیه یک داک مگنتی است و می‌تواند برای عیب‌یابی و تشخیص مشکلات به اپل واچ سری 7 متصل شود. این دستگاه ویژه احتمالا می‌تواند از طریق USB 2.0 به کامپیوتر متصل شود و با سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه تغییرات را در اپل واچ اعمال کند.

تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت اپل رابط اتصال سیمی که تا پیش از این در توسعه اپل واچ‌ها مورد استفاده قرار داده بود را در سری 7 ساعت‌های هوشمند خود حذف کرده است. این رابط که به شکل پنهان و در زیر بند قرار داشت، به تعمیرکاران مجاز اپل امکان عیب‌یابی و رفع مشکل را می‌داد که البته تصمیم گرفته تا این مشکل را به طور کامل برطرف کند.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل از این پس از رابط بی‌سیم جدید برای برطرف کردن مشکلات احتمالی اپل واچ استفاده می‌کند و این سیستم ارتباطی به سری‌های بعدی ساعت‌های هوشمند شرکت اپل نیز راه پیدا خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420