لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اندازه اپل واچ سری ۷ هیچ تغییری نسبت به نسل پیش نکرده است

اندازه اپل واچ سری ۷ هیچ تغییری نسبت به نسل پیش نکرده است

پیش‌فروش اپل واچ سری ۷ از روز گذشته آغاز شده و حالا بسیاری از اطلاعات این محصول توسط شرکت اپل مشخص شده است. یکی از اطلاعات کشف شده در مورد این ساعت هوشمند اندازه اپل واچ سری ۷ بوده که هیچ تغییری نسبت به نسل پیش نکرده است.

وب‌سایت رسمی اپل اطلاعات کامل اپل واچ سری ۷ را برای پیش‌فروش ارائه کرده است که طی آن مشخص شده که شرکت اپل هیچ تغییری در ابعاد ساخت این محصول اعمال نکرده است. تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران و حتی کاربران طرفدار محصولات اپل بر این باور بودند که شرکت اپل در طراحی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود یک تغییر مهم در طراحی اعمال خواهد کرد و این ساعت‌های هوشمند را با ضخامت کمتری طراحی و تولید می‌کند.

این تحلیلگران بر این باور بودند که شرکت اپل با عرضه سایز‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری× تلاش دارد تا دست‌کم ضخامت دستگاه‌های جدید را کاهش دهد. اما حالا مشخص شده که اپل واچ سری ۷ ضخامتی معادل با ۱۰.۷ میلی‌متر دارد که دقیقا با اپل واچ سری ۶ نیز مطابق است.

با این حال اطلاعات منتشر شده از نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ نشان از آن دارد که شرکت اپل اقدامی برای تغییر ضخامت دستگاه با وجود افزایش ابعاد نمایشگر نکرده است. این در حالی است که بسیاری از اطلاعات مربوط به نسل جدید اپل واچ هنوز مشخص نشده است. تا پیش از این اطلاعاتی نظیر تعبیه تراشه S7 در اپل واچ سری ۷ مشخص نشده بود که تا به امروز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

با وجود این مسئله تاکنون می‌توان گفت که تنها تغییرات عمده اپل واچ سری ۷ افزایش سایز نمایشگر به ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر در کنار اضافه شدن روکش ضدخش روی نمایشگر است و اطلاعات بیشتر در مورد این ساعت هوشمند در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

عدم ارائه اطلاعات فنی دقیق همچنین باعث شده تا بسیاری از کاربران در زمینه خرید این ساعت هوشمند و داشتن اطلاعات کافی برای خرید این محصول گیج شوند و ابراز نارضایتی خود را از اپل مطرح کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420