لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبدیل آیپد به یک ترکپد قدرتمند برای مک بوک با اپ Astropad Slate

تبدیل آیپد به یک ترکپد قدرتمند برای مک بوک با اپ Astropad Slate

بسیاری از طراحان، گرافیست ها و کاربرانی که به صورت حرفه ای مشغول به تولید محتوای تصویری و انیمیشن هستند به دلیل سطح پردازش بسیار بالای کامپیوترهای مک مجبور به استفاده از این سیستم ها هستند و آیپدها به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز این طیف از کاربران نمی باشد و از سوی دیگر مک بوک و کامپیوترهای مک نیز به هیچ عنوان قابلیت پیاده کردن ظرافت و حرکت های دقیق دست یک هنرمند روی صفحه نمایش را حتی روی جدیدترین ترکپدها را ندارد به همین دلیل تبدیل آیپد به یک ترکپد قدرتمند برای مک بوک با اپ Astropad Slate می تواند رویدادی فوق العاده برای کاربران مک و آیپد باشد.
در روزهای میانی ماه فوریه 2024 انتشار نسخه کامل اپلیکیشن Slate برای کاربران آیپد و امکانات کنترلی بینظیر اپل پنسل در محیط این اپ بسیاری از کاربران محصولات اپل و گرافیست ها را شگفت زده کرد.

نحوه تبدیل آیپد به یک ترکپد قدرتمند برای مک بوک با اپ Astropad Slate

با استفاده از اپ Astroad Slate کارهای بی سبقه ای را در تعامل محیط آیپد خود بامک بوک و با بهره گیری از اپل پنسل می توانید انجام دهید، که یک از اولیه ترین این قابلیت ها کنترل نشانگر موس در محیط مک با استفاده از اپل پنسل بوده و با ضربه زدن به صفحه نمایش آیپد عمل کلیک کردن در محیط مک را انجام دهید.
این اپ همانند بسیاری از نرم افزارها در آیپد قابلیت تبدیل خطوط دست نوشته به متن تایپ شده را دارد و همچون ترکپد قابلیت دریافت انواع جسچرهای دو انگشتی جهت اسکرول و یا زوم، و انتقال آن به مک را دارد.
حتی در صورت جدید بودن آیپد قابلیت هاور اپل پنسل را که در محیط های جدید iPadOS تعریف شده است، می تواند به محیط نرم افزاری مک کاربر منتقل شود و امکانات بی سابقه ای را در اختیار کاربران قرار دهد.
اپ Astropad Slate با تمامی نرم افزارهای محیط مک که امکاناتی جهت طراحی و انجام کارهای خلاقانه دارند نظیر نرم افزارهای Adobe هماهنگی کامل دارد و آیپد شما را به یک بوم طراحی فوق العاده منعطف تبدیل می کند.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید:
Astropad’s New ‘Slate’ App Lets You Control Your Mac With Your iPad and Apple Pencil

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت