لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنچه در جعبه هدست ویژن پرو خواهیم دید

آنچه در جعبه هدست ویژن پرو خواهیم دید

یکی از هیجان انگیر ترین محصولات اپل در سال های اخیر که مسیر ارتباط با دنیای مجازی را با تغییرات شگرفی روبرو خواهد ساخت هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو است که با توجه به اعلام سایت اپل از تاریخ 2 فوریه 2024 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و آنچه در جعبه هدست ویژن پرو خواهیم دید، شاید برای بسیاری از کاربران و مخاطبان تکنولوژی جالب باشد.
این محصول با داشتن امکانات و تجهیزات متعدد که قابلیت های بی سابقه ای را برای این محصول فراهم می آورد، تا بهترین نحو بتوان از امکانات پردازش فضایی این محصول که از نو آورانه ترین اقدامات اپل در سا های اخیر می باشد به بهترین نحو کاربران بهره مند شوند.

بررسی آنچه در جعبه هدست ویژن پرو خواهیم دید

در ابتدای باز کردن جعبه این محصول با یک کیف مسافرتی ویژه حمل تمامی تجهیزات روبرو می شویم که کاملا سفارشی می باشد و با داشتن ابعاد مناسب به آسانی قابل حمل و جایگیری در چمدان ها است.
آنچه در جعبه هدست ویژن پرو خواهیم دید

جعبه اصلی محصول که ابعاد جعبه مک استدیو را دارد و در ابتدا پس از برداشتن درب جعبه با هدست که به شکل زیبایی روی یک استند قرار گرفته مواجه می شوید. بعد از برداشتن هدست و استند مربوط به آن با موارد زیر مواجه می شوید:
دفترچه راهنما اولین نوردی است که به چشم شما می خورد و در زیر آن یک بسته بندی زیبا از باتری و آداپتور به همراه کابل های آنها را خواهیم دید.
باتری به همراه کابل مگ سیف عرضه می شود که از طریق سری مگنتی به دستگاه متصل می گردد. همچنین برای شارژ باتری یک شارژر اورجینال 30 وات به همراه یک کابل USB-C به شکل زیبایی تعبیه شده است.
در قسمت پایین جعبه یک عدد بند کشی با ساختاری متفاوت و دارای یک بند اضافه در بالای سر به شکلی زیبا قرار داده شده و در زیر آن یک عدد بالشتک با سازیر ضخیمتر نسبت به بالشتک قرار گرفته روی محصول را می توانید ببینید، که برای قرار گیری درست عینک روی صورت کاربرد دارد نیز به نحو عالی در بسته بندی جای داده شده است.
در کنار دفترچه راهنما نیز به صورت فشرده یک عدد دستمال با کیفیت و ریز بافت نانو برای نظافت قسمت های مختلف اپل ویژن پرو قرار گرفته است.
درباره باتری پک این محصول این موضوع گفتنی است که اپل قصد دارد در مدل های بعدی کابل مگ سیف را به صورت ماژولار و جدا از بدنه باتری عرضه کند اما در مدل های ابتدایی این کابل به صورت متصل به باتری عرضه خواهد شد.
همچنین قرارنحوه تعویض و قرار گیری بالشتک و بند کاملا آسان بوده و از طریق اتصالات مگنتی به صورت کاملا مطمئن انجام می شود.
کیف مسافرتی این محصول نیز دارای جایگاه های مختلف برای نگهداری باتری و کابل ها بوده و یک استند فومی به شکل هدست درون کیف تعبیه شده تا به صورت کاملا مطمئن هدست را در یک محل درون کیف به صورت ثابت نگه دارد و از هر نوع ضربه به قسمت های مختلف هدست ویژن پرو جلوگیری شود.
برای جزئیات بیشتر به ویدئو زیر مراجعه کنید:
Apple Vision Pro Unboxing

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت