لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی نسخه بتا iOS 17.4 و macOS 14.4

بررسی نسخه بتا iOS 17.4 و macOS 14.4

اپل در ماه فوریه 2024اقدام به انتشار دو نسخه از به روز رسانی های نرم افزاری خود در دو پلفرم مک و آیفون نموده است، در زیر به بررسی نسخه بتا iOS 17.4 و macOS 14.4 برای این دو پلتفرم می پردازیم.

تحلیل و بررسی نسخه بتا iOS 17.4 و macOS 14.4

اپل نخستین دسترسی ها برای نسخه  بتا macOS 14.4 را ممکن ساخته است و قرار است یک سری دسترسی برای بروزرسانی نرم افزاری را در اختیار کاربران و توسعه دهندگان نرم افزاری قرار دهد و افرادی که در وبسایت اپل در رابطه با استفاده از نسخه های بتا ثبت نام انجام داده اند به راحتی می توانند، این نسخه را روی سیستم مک خود نصب کنند.
کاربرانی که دسترسی به نسخه های بتا دارند، در Setting App و قسمت Beta Update دکمه Toggle را زده تا بروزرسانی آغاز شود.
این به روز رسانی به احتمال زیاد هماهنگ با نسخه بتا iOS 17.4 بوده و انواع تغییرات نظیر افزوده شدن ایموجی های جدید در iMessage را شامل می شود، این تغییرات در سیستم عامل آیفون نیز به صورت آزمایشی می باشد.
نسخه های بتا که قرار است در ماه اخیر برای آیفون و آیپد از طریق iPadOS 17.4 و iOS 17.4 منتشر شود و با سریالی جدید در مجموعه به روزرسانی های اپل در دسترس باشد، از طریق Setting App و بخش Beta Update در دسترس کاربران خواهد بود.
تغییرات ایجاد شده برای این نسخه بیشترین تمرکز را روی قوانین و محدودیت های سخت گیرانه اتحادیه اروپا برای نصب و بکارگیری برخی از اپلیکیشن ها روی آیفون آیپد زمینه سازی خواهد کرد تا برخی از محدودیت های اپ استور بر طرف گردد.
بروزر سانی جدید عملکرد سافاری را ارتقا داده تا جایی که به از بروزترین سیستم های برنامه نویسی وب پشتیبانی کند. همچنین عملکرد NFC در سیستم نرم افزاری به نحوی ارتقا یافته که سطح پوشش برای تبادلات تجاری و پرداخت ها را برای کاربران افزایش دهد و امکان پرداخت در اماکن بیشتری برای کاربران فراهم شود.
از طرف دیگر دسترسی به برخی از ترفندهای سافاری که با مشکلاتی مواجه بود در این نسخه آسانتر و روانتر شده سات و به مجموعه ایموجی ها در فضای iMessage جذابیت های بیشتری افزوده شده است.

برای اطلاعات بیشتربه لینک زیر مراجعه کنید:

Apple Seeds First iOS 17.4 Public Beta

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت