لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه سیستم هوش مصنوعی خلاق اپل

توسعه سیستم هوش مصنوعی خلاق اپل

اپل در حال تلاش برای توسعه یک سیستم یکپارچه و جامع هوش مصنوعی جهت بر طرف نمودن نیازهای به روز کاربران و ورود به عرصه هوش مصنوعی خلاق و کسب سهمی بیشتر در این زمینه است. امروزه سیستم های Machin Learning و AI در حال گسترش بی سابقه ای در میان رقبای شرکت اپل است و این موضوع منجر به تلاش همه جانبه در سطوح مختلف مدیریتی اپل برای دستیابی به یک سیستم هوش مصنوعی خلاق به نام Apple Generative AI شده است.
Apple Generative AI یک زیر ساخت جامع است که اپل در چند سال اخیر به دنبال دستیابی به آن بوده است، که این دستاورد می تواند جهشی بی نظیر در عملکرد نرم افزارهای مختلف در پلتفرم های گوناگون نظیر آیپد، آیفون و مک را ایجاد می کند. مهمترین اپلیکیشنی که می تواند عملکردی بسیار بهتر را نسبت به قبل ارائه دهد، دستیار صوتی سیری است. مدیران اجرایی اپل خبر از ارائه نسخه های جدید و بسیار هوشمندتری از سیری را در سال 2024 را می دهند، که به صورت کاملا هماهنگ با سیستم هوش مصنوعی توسعه یافته است و امکانات بینظیری را در اختیار کاربران اپل قرار می دهد.
همچنین بخش توسعه نرم افزاری اپل خبر از ارائه نسل هجدهم سیستم عامل iOS مبتنی بر ساختار هوش مصنوعی جدید می دهد و برای برنامه نویسی این سیستم عامل از زبان جدید LLM (Large Language Model) استفاده خواهد شد که توسط اپل توسعه یافته است.
از مهمترین ویژگی های نسخه جدید سیری هماهنگی و بهبود ارتباط میان اپ پیام رسان و سیری است که به فرایندهایی نظیر تکمیل اتوماتیک جملات کمک می کند. همچنین با متدهایی خاص برنامه نویسان اپل توانسته اند حجم بالایی از کدهای توسعه داده شده از منابع مختلف را وارد توسعه نرم افزاری iOS کنند. از سوی دیگر اپلیکیشن های دیگر اپل نظیر Apple Music و Apple Care عملکردی خلاقانه تر در سرویس دهی به کاربران خواهد داشت نظیر ایجاد یک پلی لیست دقیق از موزیک های مورد علاقه برای کاربر است. گزارش هایی نیز مبنی بر عرضه سرویس Chatbot اپل تحت عنوان Apple GPT در سال های آینده دور از انتظار نمی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420