لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حداقل حقوق کارکنان اپل به ۶۶۰ هزارتومان در هر ساعت رسید

حداقل حقوق کارکنان اپل به ۶۶۰ هزارتومان در هر ساعت رسید

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که حداقل حقوق کارکنان خود را افزایش داده و از این پس به ازای هر ساعت کار، دست‌کم ۲۲ دلار، معادل ۶۶۰ هزار تومان پرداخت می‌کند. این شرکت در راستای تمکین به قوانین جدید کار در آمریکا اقدام به انجام این تغییرات کرده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال شرکت اپل از سال ۲۰۱۸ تاکنون نزدیک به ۴۵ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان خود در نظر گرفته است و در مجموع تمامی کارکنان، سرپرست‌ها و مدیران اجرایی با دست‌مزد بیشتری در این شرکت فعالیت می‌کند.

یکی از سخنگویان شرکت اپل در پاسخ به وال استریت ژورنال اعلام کرده که هدف اپل برای استخدام افراد استفاده از ایده و نوآوری آن‌ها است و کیفیت کار برای این شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با توجه به این موضوع شرکت اپل تصمیم گرفته تا حقوق کارکنان خود را افزایش دهد تا کیفیت به دست آمده و انگیزه‌ی کار برای کارکنان این شرکت افزایش پیدا کند.

البته تا پیش از این اعتراض‌هایی از میان کارکنان این شرکت به خاطر محدودیت‌های کاری نیز منتشر شده بود. بسیاری از کارکنان بر این ادعا بودند که شرکت اپل از کارکنان خود کار زیادی می‌کشد و مدیران این شرکت با کارکنان بدرفتاری می‌کنند. با این حال شرکت اپل حالا با این بحران کنار آمده است و توانسته جایگاه بهتری در میان محیط‌های کاری در شرکت‌های فناوری پیدا کند.

تا پیش از این نیز شرکت اپل دستمزد کارکنان اپل استورها را افزایش داده بود. اپل به دلیل تورم، بازار کار سخت و دشوار و شکایات کارکنان درباره شرایط کار در زمان همه‌گیری کرونا، تصمیم به افزایش حقوق پرسنل خود گرفته است.

بنابر گزارش پیشین منتشر شده از بلومبرگ، افزایش پرداخت اوایل این هفته طی جلسات سخنرانی و جلسات شخصی با کارکنان اعلام شده بود. این افزایش حقوق شامل افرادی می‌شود که قبل از سال ۲۰۲۰ در شرکت مشغول بوده‌اند و مربوط به همه کارکنان نمی‌شود.

هنوز همه اپل استورها از طرح افزایش حقوق مطلع نشده‌اند، این افزایش حقوق از ماه فوریه شروع می‌شود و ربطی به افزایش سالیانه در ماه اکتبر ندارد. بلومبرگ با دو تن از کارکنان و یکی از اعضای بخش فروش اپل که این افزایش حقوق را دریافت کرده‌اند، صحبت کرده و آن‌ها به افزایش میزان پرداختی و مزایای خود اشاره کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373