Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
پشتیبانی از ویز به اپل موزیک اضافه شد 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از ویز به اپل موزیک اضافه شد

پشتیبانی از ویز به اپل موزیک اضافه شد

شرکت اپل بالاخره پشتیبانی از اپل موزیک را به اپلیکیشن مسیریاب ویز اضافه کرده است و از این پس کاربران در زمان رانندگی می‌توانند به رابط کاربری این سرویس پخش موسیقی نیز دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن‌های داخلی مسیریاب ویز به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم و بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن امکان دسترسی به موسیقی‌ها و محتوای صوتی دیگر را داشته باشند. این قابلیت تا پیش از این برای سرویس‌های پخش محتوای صوتی دیگر نظیر اسپاتیفای، Deezer و موارد مشابه ارائه شده بود.

با استفاده از این قابلیت‌ کاربران می‌توانند تسلط کامل روی موسیقی و پادکست‌های در حال پخش داشته باشند و دیگر نیازی به خروج از مسیریاب و باز کردن اپلیکیشن پخش کننده محتوای صوتی نخواهند داشت.

گفتنی است که محدودیت عدم عرضه این قابلیت برای اپل موزیک از طرف توسعه‌دهنده ویز، یعنی شرکت گوگل اعمال شده شده بود و اپل APIهای لازم را برای توسعه‌دهندگان دیگر ارائه داده بود که گوگل به دلیل برخی از مسائل تا به امروز این امکان را روی اپل موزیک ارائه نداده بود.

با وجود این موضوع اپل در طول چند هفته گذشته تغییراتی قابل توجه را در اپل موزیک اعمال کرده است که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به افزایش قیمت اشتراک دانشجویی این سرویس می‌شده است. سرویس اشتراکی اپل موزیک برای دانشجویان با قیمت ۱.۴۹ دلار به صورت ماهانه آماده عرضه می‌شد که حالا قرار است با قیمت ۱.۹۹ دلار ارائه شود. این سرویس فقط برای دانش‌آموزان و دانشجویان برخی از مدارس و دانشگاه‌های خاص ارائه می‌شود که کارت دانش آموزش یا دانشجویی آن‌ها توسط شرکت اپل تایید شده باشد.

تا پیش از این نیز اپل سرویس سه ماهه رایگان خود را برای بسیاری از کشورها حذف کرده بود و حالا نیز در برخی از کشورهای محدود می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از زمان عرضه اپل موزیک در سال 2015، تعداد بسیار زیادی از کاربران اپل و حتی سایر سیستم عامل‌ها به این سرویس استریم موسیقی روی آورده اند. تنوع بالای موسیقی، سرعت بالا، کیفیت عالی و … از مزایای اصلی این سرویس هستند. درست است که اپل موزیک اصولا یک سرویس رایگان نیست، اما اپل به شما اجازه می‌دهد که سه ماه از این سرویس به صورت رایگان استفاده کرده و بعد پرداخت درون برنامه ای آغاز شود، اما این سرویس دربرخی کشورها بسته شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420