لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرصه برای برگزاری WWDC به صورت حضوری تنگ شد

عرصه برای برگزاری WWDC به صورت حضوری تنگ شد

تنها یک روز پس از انتشار خبر مربوط به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در رویداد WWDC 2022 حالا مشخص شده که شرکت اپل محدودیت‌های جدیدی را اعمال کرده است.

برخی از توسعه‌دهندگانی که در روزهای اخیر ایمیل حضور در رویداد WWDC 2022 را دریافت کرده بودند، حالا مشخص شده که به دلیل محدودیت‌های کرونا قرار نیست در این رویداد شرکت کنند. این توسعه‌دهندگان یک ایمیل جدید دریافت کرده‌اند که در آن اپل توضیح داده که به دلیل محدودیت‌های اعمال شده به خاطر شیوع کرونا، باید در مکان‌های داخلی از ماسک‌های N95 استفاده شود و از پاسخ تست منفی کرونا که از طرف آزمایشگاه‌های مورد قبول سازمان غذا و داروی آمریکا هستند را برای ورود ارائه دهند.

این موضوع باعث شده تا برخی از افرادی که قرار بود در این مراسم شرکت‌کنند، ادعاهای ضدو نقیض در مورد تمایل خود در برگزاری این رویداد را مطرح کنند و در نهایت برخی از آن‌ها نیز اعلام کنند که تمایلی به شرکت در این رویداد ندارند. برخی از توسعه‌دهندگان اپل را بابت این موضوع مقصر نداسته‌اند و اعلام کرد‌ه‌اند که احتمالا محدودیت‌های دولتی باعث این اتفاق شده است.

اپل همچنین این موضوع را در بخش خبری وب سایت خود نیز اعلام کرده و در آپدیت خبر پیشین تاکید کرده که برخی از پروتکل‌های امنیتی باید به صورت دقیق از طرف شرکت‌کنندگان انجام شود.

روز گذشته شرکت اپل ایمیل‌های بیشتری را به توسعه‌دهندگان فرستاده بود و از آن‌ها درخواست کرده بود که در مراسم رویداد WWDC 2022 شرکت کنند. اما به نظر می‌رسد که شرکت اپل به دلیل محدودیت‌های دولتی مجبور شده تا برخی از محدودیت‌ها در جریان این مراسم را افزایش دهد که ممکن است این موارد به عدم تمایل شرکت‌کنندگان برای حضور در اپل پارک، آن هم در تاریخ برگزاری رویداد WWDC  منجر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت