لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار اپل به تولیدکنندگان: تولید آیفون خارج از چین افزایش می‌یابد

هشدار اپل به تولیدکنندگان: تولید آیفون خارج از چین افزایش می‌یابد

شرکت اپل رسما به شرکت‌های عضو زنجیره تامین خود اعلام کرده که در آینده نزدیک سطح تولید محصولاتش را در کشورهایی نظیر هند و ویتنام افزایش می‌دهد و به زودی وابستگی این شرکت به کارخانه‌های چینی کمتر خواهد شد.

بر اساس گزارش اخیر وال استریت ژورنال، شرکت اپل تصمیم دارد تا با افزایش همکاری خود با کارخانه‌های هند و ویتنام، سطح همکاری با تمام کارخانه‌های چینی به جز فاکس کان و پگاترون را کاهش دهد.

این گزارش تاکید کرده که فاکس کان و پگاترون از تصمیم اخیر اپل مستثنی هستند و این دو شرکت به فعالیت عادی خود همانند گذشته ادامه خواهند داد.

مشکلاتی نظیر شیوع کرونا و پیش از آن‌، افزایش تنش‌های تجاری میان چین و آمریکا که از زمان ریاست جمهوری ترامپ آغاز شده بود، آغازگر فرایند انتقال خط تولید قطعات و محصولات اپل به کشورهای دیگر شد. با این حال اپل در این مدت همچنان اکثر تولیدات خود را به کارخانه‌های چینی واگذار کرده بود.

در گزارش اخیر منتشر شده مشخص شده است که این بار شرکت اپل تصمیم دارد تا فرایند همکاری با کارخانه‌های چینی را در سطح بیشتری کاهش دهد و تقریبا تمامی قطعات خود را در کشورهای هند و ویتنام تولید کند. در حقیقت عمده فعالیت‌های اپل در چین به اسمبل محصولاتی چون آیفون و ایپد محدود خواهد شد.

وال استریت ژورنال در گزارش خود اعلام کرده که اپل احتمالا هدست واقعیت افزوده خود را نیز در کشور چین اسمبل و آماده عرضه به سراسر دنیا خواهد کرد و این محصول نیز همانند محصولات استراژیک اپل نظیر آیفون‌ها به صورت عمده در کشور چین تولید و آماده عرضه به بازار خواهند شد.

شرکت اپل تا پیش از این به صورت محدود و در برخی از اوقات، به صورت امتحانی با کارخانه‌های هندی همکاری کرده بود و از دو سال پیش به صورت عمده فعالیت خود در این کشور را برای اسمبل‌ آیفون‌های میان رده افزایش داده بود. با این وجود به نظر می‌رسد که کارخانه‌های هندی به زودی قطعات مناسب برای تعبیه در آیفون، ایپد و کامپیوترهای مک و اپل واچ را نیز تولید و آماده عرضه به کاربران کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420