لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرایط برای فعالیت بانکی اپل سخت می‌شود

شرایط برای فعالیت بانکی اپل سخت می‌شود

یکی از مدیران موسسه گلدمن ساکس که تا پیش از این قرارداد همکاری با اپل برای تولید کارت اعتباری اپل را به ثبت رسانده بود تصمیم به قطع همکاری با این شرکت گرفته است. این موضوع ممکن است روی شرایط فعالیت بانکی شرکت اپل تاثیر بگذارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اسکات یانگ از مدیران گلدمن ساکس به زودی از این شرکت جدا می‌شود و ممکن است این موضوع باعث شود تا فعالیت برای شرکت اپل در زمینه توسعه کارت اعتباری اپل دشوار شود. یانگ یکی از افرادی بود که گلدمن ساکس را به یکی از منابع اصلی برای فعالیت‌های بانکی شرکت اپل تبدیل کرد.

اپل در سال ۲۰۱۸ از اپل کارت به عنوان یک کارت اعتباری رونمایی کرد و سرویس Apple Pay  که از سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرده بود را به تکامل رساند. حال به نظر می‌رسد که کسب و کار ۵۰ میلیون دلاری گلدمن ساکس و اپل در زمینه عرضه سرویس پرداخت با چالش‌های ویژه‌ای مواجه شده است.

بر اساس گزارش‌های دیگر برخی از اعضای هیئت مدیره گلدمن ساکس با همکاری شرکت اپل موافق نیستند و این موضوع را به نفع گلدمن ساکس نمی‌دانند.

این در حالی است که تا پیش از این سخنگوی گلدمن ساکس ادعا کرده بود که اپل کارت موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه شده تا به امروز بوده است. دیوید سولومون مدیر عامل اجرایی موسسه مالی و اعتباری گلدمن ساکس در مصاحبه خود با خبرگزاری CNBC اظهارات خاصی را در مورد اپل کارت مطرح کرده بود و آن را موفق‌ترین کارت اعتباری عرضه شده تا به امروز عنوان کرد.

وی در مصاحبه خود اعلام کرده  بود که همکاری گلدمن ساکس با شرکت اپل و عرضه اپل کارت یک موفقیت تجاری بسیار بزرگ بود و توانسته بدهی این موسسه را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. سولومون اعلام کرد بود که در طول بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ گلدمن ساکس با 5 میلیارد دلار بدهی مواجه بوده است و حالا عرضه اپل کارت و همکاری با شرکت بزرگ فناوری کوپرتیو باعث شده تا این بدهی به طور کامل تسویه شود. این موسسه از ماه اوت سال جاری میلادی با موج عظیمی از تقاضا برای خرید و عرضه اپل کارت مواجه شده و این مسئله باعث شد تا ارزش سهام این شرکت به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت