Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
دعوتنامه اپل به برخی از توسعه‌دهندگان برای حضور در WWDC 2022 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دعوتنامه اپل به برخی از توسعه‌دهندگان برای حضور در WWDC 2022

دعوتنامه اپل به برخی از توسعه‌دهندگان برای حضور در WWDC 2022

شرکت اپل مدتی است که دعوتنامه شرکت در رویداد مجازی WWDC 2022 را منتشر کرده است، اما حالا مشخص شده که این رویداد قرار نیست به صورت کامل مجازی باشد و برخی از افراد در آن حضور دارند.

شرکت اپل دعتنامه‌هایی را به ایمیل برخی از توسعه‌دهندگان منتشر کرده و از آن‌ها خواسته تا در جریان WWDC 2022 در اپل پارک حضور داشته باشند. این شرکت اعلام کرده که صرفا به برخی از توسعه‌دهندگان محدود امکان بازدید از مجموعه اپل پارک را داده است و در صورتی که افرادی در لیست انتخابی این شرکت باشند تا تاریخ مشخصی دعوتنامه‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

اپل تاکید کرده که تنها تعدادی محدود از توسعه‌دهندگان در این رویداد به صورت حضوری شرکت می‌کنند و قرار است گام اولیه برای اجرای برنامه‌های حضوری اپل انجام شود. اپل بر همین اساس از دعوت شدگان درخواست کرده تا ایمیل مربوطه را تا تاریخ مشخصی پاسخ دهند و در صورت عدم پاسخ شرکت اپل می‌تواند این دعوتنامه را منقضی و به جای آن فرد دیگری را به این مجموعه دعوت کند.

اپل اواسط فروردین امسال اعلام کرده که کنفرانس WWDC 2022 قرار است در ششم تا دهم ژوئن (۱۶ تا ۲۰ خرداد) برگزار می‌شود. اپل اعلام کرده که کنفرانس جهانی توسعه‌ دهندگان امسال نیز همانند دو سال گذشته به صورت غیرحضوری و دیجیتالی برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد گام‌های ابتدایی برای برگزاری رویدادهای حضوری برداشته شده است. اپل اعلام کرده که توسعه‌دهندگان از همین حالا می‌توانند برای شرکت در جریان این رویداد ثبت نام کنند و در تاریخ تعیین شده اقدام به شرکت در جلسه‌های آموزشی این رویداد کنند.

در روزهای بعدی این رویداد شرکت اپل جلسات آموزشی مختلفی را در زمینه مشخصه‌های این سیستم عامل‌ها و نحوه اجرای اپلیکیشن‌ها در آن‌ها برگزار می‌کند که به صورت غیرعمومی است و تنها توسعه‌دهندگانی که در این رویداد ثبت نام کرده‌اند امکان شرکت در آن‌ها را دارند. البته ممکن است جلسات متفاوتی برای توسعه‌دهندگانی که به صورت حضوری به این شرکت دعوت شده‌اند برگزار شود و این شرکت امکاناتی ویژه را برای آن‌ها فراهم کرده باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420