لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استخدام Genius در فروشگاه‌ها را کاهش داد

اپل استخدام Genius در فروشگاه‌ها را کاهش داد

بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط بلومبرگ مشخص شده است که شرکت اپل تعداد کمتری نیرو برای بخش Genius Bar  استخدام می‌کند.

این گزارش اعلام کرده که کارکنان اپل استورها طبق مشاهده عینی خود این موضوع را تایید کرده‌اند که شرکت اپل دیگر به صورت سابق کارمند بخش Genius Bar استفاده نمیکند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا خدمات پشتیبانی فنی خود را از اپل استورها متوقف کند.

از طرف دیگر بحران‌های اخیر در مورد رفتار اپل با کارکنان و کمبود حقوق دریافتی آن ها باعث شده تا برخی از نیروهای متخصص تمایلی به کار در اپل استورهای رسمی نداشته باشند. این موضوع نیز با اقدامات مشابه از طرف مدیران مواجه شده و در حال حاضر همکاران بخش پشتیبانی Genius Bar در حال کاهش هستند.

تا پیش از این کارکنان زیادی از شرکت اپل بابت شرایط کاری شکایت کرده بودند. بعد از بررسی‌های اپل به این شکایات فروشندگان، کارکنان پشتیبانی Genius Bar و برخی از کارگران ارشد ساعتی، مشمول دریافت افزایش حقوق شده‌اند.

علاوه بر افزایش حقوق، اپل به کارکنان خود گفت که مزایا را نیز افزایش می‌دهد، به طوری که ۶ روز مرخصی استعلاجی  را به ۱۲ روز مرخصی با حقوق معرفی کرد که شامل رسیدگی به سلامت روان، بیماری‌ها یا بردن اعضای خانواده به دکتر می‌شود.

اپل همچنین تعداد روزهای تعطیلات آخر سال را برای کارکنان واجد شرایط افزایش داده است. این شرکت قبلا روزهای اضافه برای تعطیلات آخر سال را به کارکنانی ارائه می‌کرد که پنج سال از استخدام آن‌ها گذشته باشد، اما اکنون به سه سال بعد از استخدام کاهش یافته است. کارمندان نیمه وقت نیز واجد شرایط برای روزهای تعطیلات و شش هفته مرخصی زایمان هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427