لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند در میان نوجوانان

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند در میان نوجوانان

اطلاعات آماری جدید نشان داده کمه اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند در میان نوجوانان است. این اطلاعات در حالی منتشر شده است که شرکت اپل محدودیت‌های ویژه‌ای برای استفاده از برخی از خدمات از طرف نوجوانان در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش ۸۷ درصد از نوجوانان آمریکا از آیفون استفاده می‌کنند که ۸۷ درصد از همین کاربران نیز در حال استفاده از اپل واچ هستند. ۷۲ درصد از کاربران نوجوان آیفون‌ها در آمریکا نیز از ایرپاد استفاده می‌کنند.

اپل واچ در طول چند سال گذشته به صورت صعودی محبوبیت زیادی در میان کاربران نوجوان در آمریکا پیدا کرده است و همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت اپل در میان تولید کنندگان برتر ساعت‌های مچی در جایگاه ویژه‌ای از بازار آمریکا قرار بگیرد. در حال حاضر اپل جایگاه برتری نسبت به برند‌های سرشناسی نظیر رولکس و Venmo دارد.

مطابق تحقیقات Counterpoint در طول دو سال گذشته، فروش محصولات اپل شامل 29 درصد از فروش هدفون‌های استریو تمام بی‌سیم در سه ماهه سوم 2020 بوده، در حالی که اپل واچ در حدود 28 درصد از فروش ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل اپل سهم غالبی از فروش اپل واچ و ایرپاد برای خود حفظ کرده است.

بازار پوشیدنی‌های هوشمند به پنج بخش تقسیم می‌شود که بخش مهمی از آن شامل پوشیدنی‌های مربوط به گوش و مچ دست می‌شود که در رقابت بین برندها، اپل عملکرد بهتری داشته؛ علیرغم اینکه محصولات اپل معمولاً قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر رقبا دارد.

تحلیلگران این موسسه می‌گویند یکی از عوامل رشد فروش محصولات اپل به مصرف کنندگان اکوسیستم قدرتمند اپل مربوط است که شامل افرادی با رده درآمد مشخص هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت