لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست هوشمند اپل در بازه تیر تا شهریور ۱۴۰۱ وارد مرحله تولید انبوه می‌شود

هدست هوشمند اپل در بازه تیر تا شهریور ۱۴۰۱ وارد مرحله تولید انبوه می‌شود

خبرگزاری دیجی‌تایمز به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در بازه تیر تا شهریور ۱۴۰۱ احتمالا فرایند تولید انبوه هدست هوشمند خود را آغاز می‌کند. هدست اپل احتمالا در بازه اوت تا سپتامبر ۲۰۲۲ وارد فاز تولید می‌شود.

دیجی‌تایمز تاکید کرده که این محصول قرار است با قیمت ۳۰۰۰ دلار آماده عرضه شود که اولین محصول اختصاصی برای واقعیت افزوده از طرف شرکت اپل خواهد بود. مهم‌ترین بازار هدف این محصول نیز کاربران نیازمند به اپلیکیشن‌های حرفه‌ای هستند و پیش بینی می‌شود که در پایان سال ۲۰۲۲ آماده رونمایی شود.

گزارش اخیر بلومبرگ نیز اعلام کرده بود که فرایند توسعه و ساخت این محصول با مشکلات فنی مواجه شده و به همین دلیل شرکت اپل تصمیم گرفته تا عرضه آن را به سال ۲۰۲۳ موکول کند. با این حال دیجی تامیز ادعایی گنگ را مطرح کرده و اعلام کرده که شرکت اپل در پایان سال ۲۰۲۲ صرفا این محصول را آماده معرفی می‌کند و معلوم نیست که عرضه آن تا چه زمانی آغاز خواهد شد.

شرکت اپل در حال حاضر روی محصولات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تمرکز زیادی کرده است. با این حال این شرکت هنوز اقدامی برای رونمایی از محصولات مبتنی بر این فناوری‌های نوین نکرده است.

شرکت اپل در تلاش است تا تغییراتی ویژه را در این محصول اعمال کند که علاوه بر کاربران حرفه‌ای کاربران روزمره نیز بتوانند به صورت روزمره امکان استفاده از آن را داشته باشند و بتوانند کارها و وظایف خاصی را با این محصول جدید اجرا کنند.

گفتنی است که شرکت اپل احتمالا این محصول را در فاز ابتدایی و به عنوان محصولی اولیه، مشابه با اپل واچ نسل اول معرفی می‌کند و رفته رفته سعی در اصلاح و بهبود آن خواهد کرد. در نسل‌های بعدی این محصول احتمالا شاهد افزایش کارکرد و بهبود روند استفاده از آن در کارهای روزمره خواهیم بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420