لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند طراحی آیفون ۱۴ پرو به پایان رسیده است

فرایند طراحی آیفون ۱۴ پرو به پایان رسیده است

گزارش‌های رسیده از فاکس کان حاکی از آن است که شرکت اپل فرایند طراحی آیفون ۱۴ را به پایان رسانده است و اطلاعات مربوط به ظاهر و قطعات بدنه این تلفن هوشمند را در اختیار فاکس کان قرار داده است.

بر اساس گزارش وب سایت Taiwan Economic Times فاکس کان قرار است همانند گذشته فرایند تولید انبوه مدل‌های رده‌بالای آیفون ۱۴ را برعهده داشته باشد. در عین حال شرکت اپل تولید انبوه مدل‌های میان‌رده این تلفن هوشمند را به عهده شرکت لوکس‌شیر گذاشته است.

فرایند طراحی آیفون ۱۴ پرو به پایان رسیده است

با این حال فاکس کان تولید کننده نسخه‌های اولیه آیفون ۱۴ پرو به صورت آزمایشی خواهد بود و احتمالا نیز مجوز تولید انبوه این محصول را برعهده خواهد گرفت. اپل در گام اول تصمیم دارد تا کیفیت تولید فاکس کان را مورد بررسی قرار دهد و در اواخر سال جاری فرایند تولید انبوه را آغاز کند.

ترجمه متن مربوط به گزارش خبرگزاری تایوانی به این شرح است:

آیفون ۱۴ وارد مرحله تولید‌ آزمایشی شده است. در حال حاضر شایعات بر این اساس هستند که لوکس‌شیر هنوز وارد پروسه تولید این محصول نشده است و اپل سفارشی را به آن نداده است. علاوه بر این لوکس‌شیر قرار نیست محصولات مهم دارای قیمت بسیار بالا را تولید کند و احتمالا فقط نسخه‌های میان رده از آیفون ۱۴ را به آن واگذار خواهد شد.

پس از آغاز تولید آزمایشی، شرکت اپل داده‌های مربوط به فرایند تولید انبوه را جمع‌آوری می‌کند و پس از برطرف کردن مشکلات ایجاد شده احتمالی، فرایند تولید انبوه را شبیه‌سازی کرده و راهکارهایی برای بهبود فرایند تولید انبوه محصولات خود در نظر خواهد گرفت. در نهایت شرکت اپل سفارش برای آغاز فرایند تولید انبوه را آغاز می‌کند.

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو دارای تغییرات زیادی در طراحی خود هستند. این محصولات احتمالا ظاهری متفاوت با آیفون‌های امروزی خواهند داشت و احتمالا به آیفون ۴ و آیفون ۵ شباهت دارند. بخش پشتی این تلفن هوشمند دیگر برامدگی سابق را ندارد و اپل این محصول را به صورت صاف و یکپارچه طراحی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420