لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدل‌های مک ۲۰۲۲ دست‌کم در دو کنفرانس مختلف رونمایی خواهند شد

مدل‌های مک ۲۰۲۲ دست‌کم در دو کنفرانس مختلف رونمایی خواهند شد

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد مدل‌های مک ۲۰۲۲ را دست‌کم در دو کنفرانس آماده رونمایی کند.

بر اساس این گزارش شرکت اپل بخشی از مدل‌های جدید مک بوک و آیمک را در جریان کنفرانس بهاره که در مارس برگزار می‌شود، آماده رونمایی خواهد کرد. از طرف دیگر شرکت اپل تصمیم دارد تا الباقی محصولات مک جدید را در جریان کنفرانس‌های تابستانی، پاییزی و زمستانی رونمایی کند.

مارک گورمن انتظار دارد تا دست‌کم در جریان رویداد تابستانی WWDC 2022 که احتمالا در جریان ماه ژوئن برگزار می‌شود نیز شاهد رونمایی از کامپیوترهای جدید مک باشیم. مک مینی جدید با قدرت سخت افزاری بسیار بالاتر و مک بوک پرو ۱۳ اینچ با قدرت پردازشی میانی از جمله محصولاتی هستند که شرکت اپل احتمالا آن‌ها را آماده فروش و عرضه در بازار خواهد کرد.

اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد بهار ۲۰۲۲ که در ماه مارس برگزار می‌شود از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ همراه با پردازنده بهبود یافته‌تر رونمایی کند.

در این میان خبرهایی در مورد اولین کامپیوترهای آیمک ۲۷ با پردازنده‌های اپل سیلیکون نیز مطرح شده است که البته هنوز معلوم نیست این محصول در چه رویدادی معرفی و آماده عرضه به بازار می‌شود. با این حال مارک گورمن تاکید دارد که این آیمک جدید همراه با نسخه تازه‌ای از مک بوک ایر قرار است با تراشه M2 تولید و آماده عرضه به بازار شوند. این ادعا در حالی مطرح شده که برخی دیگر از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که آیمک ۲۷ اینچ با تراشه M1 Pro یا M1 Max تولید و آماده عرضه به بازار خواهد شد.

مارک گورمن تاکید کرده که مهم‌ترین مدل‌های مک ۲۰۲۲ در بازه ماه مه و ژوئن آماده رونمایی می‌شوند و اپل برنامه‌ای ویژه در جریان WWDC 2022 دارد و احتمالا محصولات زیادی را در کنار این محصولات رونمایی خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427