لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلکسی اس ۲۲ حتی از میان‌رده دو سال پیش اپل هم ضعیف‌تر است!

گلکسی اس ۲۲ حتی از میان‌رده دو سال پیش اپل هم ضعیف‌تر است!

نتایج تست‌های بنچ مارک از نسخه‌های مبتنی بر اگسینوس گلکسی اس ۲۲ حاکی از آن است که پرچمدار جدید سامسونگ حتی توان رقابت با میان‌رده دو سال پیش آیفون را هم ندارد.

هفته گذشته بود که پس از رونمایی از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ تست‌های بنچ مارک نشان دادند که نسخه مبتنی بر تراشه‌ اسنپ دراگون این گوشی هوشمند بسیار ضعیف‌تر از آنچیزی است که بتواند با آیفون‌های اپل رقابت کند. در این میان، طرفداران سامسونگ به انتشار نتایج تست‌های نسخه اگسینوس این گوشی جدید امیدوار بودند که حالا برای بار دیگر نیز ناامید شده‌اند.

بر اساس نتایج انجام شده از تست‌های گیک بنچ ۵.۱ مشخص شده که تراشه اگسینوس ۲۲۰۰ که در گلکسی اس ۲۲ به کار رفته در پردازش تک هسته‌ای از آیفون SE که سال ۲۰۲۰ به عنوان یک گوشی میان‌رده عرضه شد هم ضعیف‌تر است.

در پردازش تک هسته‌ای، پردازنده گلکسی اس ۲۲ اولترا امتیاز ۱۱۹۰ را کسب کرده در حالی که تراشه A13 اپل در تست مشابه امتیاز ۱۳۲۹ را از آن خود کرده است. گفتنی است که A13 اولین بار سه سال پیش در آیفون ۱۱ به کار رفت و آخرین استفاده از آن در تلفن‌های هوشمند مربوط به آیفون اس ای سال ۲۰۲۰ بوده است.

گلکسی اس ۲۲ حتی از میان‌رده دو سال پیش اپل هم ضعیف‌تر است!

اگسینوس ۲۲۰۰  به عنوان تراشه انحصاری سامسونگ، حتی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ که در برخی مدل‌های گلکسی اس ۲۲ عرضه شده هم ضعیف‌تر است و در تست‌های تک هسته‌ای از آیفون‌های دو و سه سال پیش عقب مانده است.

این موضوع به معنای آن است که آیفون ۱۱ از نظر پردازش مرکزی و پردازش گرافیکی از جدیدترین گلکسی نیز سریع‌تر بوده و با عملکرد بهترین همراه است.

البته باید در نظر داشت که اگسینوس ۲۲۰۰ در تست‌های چند هسته‌ای با اختلاف بسیار کم در جایگاه بالاتری از تراشه A13 قرار گرفته است. این تراشه سامسونگ امتیاز ۳۲۸۷ را برای پردازش چند هسته‌ای دریافت کرده که معادل این امتیاز برای تراشه سه سال پیش اپل ۸ واحد کمتر و برابر با ۳۲۷۹ است.

این در حالی است که سامسونگ برای فروش گلکسی اس ۲۲ و مدل‌های پلاس و اولترای آن قیمتی دقیقا مشابه با آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس دارند؛ اما سامسونگ همچنان در حال فروش یک محصول ضعیف با قیمتی مشابه با آیفون‌ها است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420