لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایموجی «مرد حامله» به آی او اس ۱۵.۴ اضافه می‌شود!

ایموجی «مرد حامله» به آی او اس ۱۵.۴ اضافه می‌شود!

شرکت اپل به تازگی آپدیت جدید آی او اس ۱۵.۴ را همراه با سری جدید ایموجی ۱۴ معرفی کرده است. این نسخه جدید در مرحله تست‌های بتا است و قرار است پس از انجام فرایند رفع باگ و برطرف کردن مشکلات کاربردی و امنیتی به صورت نهایی آماده عرضه شود.

یکی از مشخصه‌های آی او اس ۱۵.۴ اضافه شدن ایموجی نسخه ۱۴ به رابط کاربری آیفون‌ها است که طی آن ۱۱۲ کاراکتر جدید به صورت کلی از جمله کاراکتر جنجالی «مرد حامله» به آن اضافه شده است. این ۱۱۲ کاراکتر جدید شامل ۳۷ ایموجی جدید است که در آن‌ها ۷۵ متغییر رنگ پوست نیز اضافه شده است.

ایموجی‌های جدید شامل صورتک در حال ذوب شدن، صورتک در حال دادن سلام نظامی، صورتک با چشمان باز و دستان رو چهره، صورتک با دهان کج، صورتک پوکرفیس با خط چین، حباب، باتری کم، لب در حال گاز گرفتن و موارد دیگر می‌شود.

در این مجموعه، تعداد قابل توجهی از حالات دست نیز به لیست ایموجی‌های ارائه شده در آی او اس ۱۵.۴ نیز اضافه شده است. ایموجی‌های تخم مرغ، لانه پرنده، ایکس ری، توپ آینه‌ای، پارچ، کارت شناسایی نیز از جمله ایموجی‌هایی هستند که در کنار چهره‌های جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند.

یکی از ایموجی‌هایی که در این مجموعه سروصدای زیادی به پا کرده مربوط به مرد حامله است. این ایموجی تا پیش از این از طرف کنسرسیوم یونیکد به رسمیت شناخته شده بود و اپل نیز به روز پنجشنبه در نسخه بتای آی او اس ۱۵.۴ آن را اضافه کرده است.

در طول چند سال گذشته کنسرسیوم یونیکد تلاش کرده تا طبق آنچه «رفع کلیشه‌های نژادی و جنسیتی» خوانده می‌شود اقدام به طراحی ایموجی‌ها کند که جدیدترین و البته عجیب‌ترین محصول این اقدام، این کاراکتر ایموجی ۱۴ است که برای بسیاری از کاربران عجیب و غیر عادی به حساب می‌آید.

کنسرسیوم یونیکد یک سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی است که تعیین‌کننده کاراکترهای یونیکد و از جمله آن‌ها ایموجی‌ها برای شرکت‌های مختلف است و مستقل از شرکت‌هایی نظیر اپل فعالیت می‌کند. با توجه به این موضوع شرکت اپل در نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس صرفا با پیروی از آنچه در این کنسرسیوم تصویب شده ایموجی‌های جدید را اضافه می‌کند.

این ایموجی‌ها قرار است در نسخه‌ نهایی آی او اس ۱۵.۴ برای آیفون‌های پشتیبانی شده، در نسخه‌ آیپد او اس ۱۵.۴ برای آیپدهای پشتیبانی شده و مک او اس مانتری ۱۲.۳ برای کامپیوترهای مک پشتیبانی شده آماده عرضه به کاربران عادی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت