لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر تحویل آیفون ریفربیشد به مشتریان ۹۵ میلیون دلار پرداخت کرد

اپل به خاطر تحویل آیفون ریفربیشد به مشتریان ۹۵ میلیون دلار پرداخت کرد

پس از مصالحه انجام شده در یکی از پرونده‌های حقوقی اخیر، شرکت اپل تصمیم به پرداخت ۹۵ میلیون دلار بابت تحویل آیفون ریفربیشد و دیگر محصولات از این دست به مشتریان گرفت.

در ماه اکتبر سال جاری میلادی اپل با یک پرونده حقوقی مواجه شده که ادعا می‌کرد این شرکت به خاطر اینکه محصولات ریفربیشد را به مشتریان استفاده‌کننده از سرویس Apple Care ارائه ‌داده، چندین قانون بنیادی تجارت در آمریکا را نقض کرده است. این موضوع در نهایت باعث شد تا شرکت اپل تصمیم به مصالحه و پرداخت ۹۵ میلیون دلار بگیرد.

مشتریانی که تمایل به استفاده از خدمات پس از فروش شرکت اپل با عنوان Apple Care داشتند، در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها با محصولات ریفربیشد مواجه می‌شدند و اپل دستگاه‌های کاملا نو را در خدمات گارانتی خود به آن ها ارائه نمی‌داد. این موضوع برای کاربران آیفون‌ها و ایپد‌هایی رخ داده بود که در بازه ۲۰ جولای ۲۰۱۲ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ اقدام به استفاده از خدمات تعویض Apple Care کرده بودند.

این در حالی است که شرکت اپل در ازای ارائه خدمات Apple Care در زمان سلامت دستگاه، هزینه‌ای ویژه و قابل توجهی را از مشتریان خود دریافت می‌کند. در بخش ارائه این خدمات نیز شرکت اپل اعلام کرده که دستگاه‌های خراب شده ممکن است امکان تعمیر نداشته باشند و در ازای آن شرکت اپل اقدام به تعویض دستگاه می‌کند. علاوه بر این اپل اعلام کرده بود که در برخی از اوقات ممکن است برخی قطعات یا دستگاه‌های ارائه شده در برنامه تعویض، ریفربیشد باشند. با این حال این موضوع از طرف شکات دادگاه به عنوان نقض قوانین تجارت در آمریکا به شناخته شده است.

مبلغ یاد شده در ازای منع تعقیب مربوط به فعالیت اپل در زمینه تحویل دستگاه‌های ریفربیشد در سرویس Apple Care در طول بازه شش ساله مذکور ارائه خواهد شد. با این حال این پرونده حتی پس از مصالحه نیز پایان نیافته و قرار است برای آن جلسه استماع به تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد که فرایند پرداخت نهایی مبلغ پس از این جلسه از دادگاه انجام خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420