لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد حفظ امنیت در زمان استفاده از ایرتگ توضیح داد

اپل در مورد حفظ امنیت در زمان استفاده از ایرتگ توضیح داد

پس از گزارش‌های متعدد در مورد سواستفاده از ایرتگ برای ردیابی افراد، اتومبیل‌ها و اشیای گران‌قیمت، شرکت اپل امروز با انتشار سندی در مورد حفظ امنیت در زمان استفاده از این ردیاب شخصی توضیحاتی را داد.

سند منتشر شده اخیر که در فرمت PDF قابل دانلود است، با عنوان «دفترچه راهنمای امنیت شخصی» (Personal Safety User Guide) منتشر شده است. اپل در این سند به شیوه‌های مربوط به مقابله و پیشگری از ردیابی، سواستفاده از موقعیت مکانی افراد و ردیابی‌های غیرقانونی اشاره کرده است.

محتوای کلی این سند در حال توضیح این موضوع است که شرکت اپل در تمامی دستگاه‌های هوشمند خود امکان مقابله با سواستفاده از ایرتگ را فراهم کرده است. اپل در گام اول توضیح داده که هدف از تولید و عرضه ایرتگ رفع یکی از چالش‌های بزرگ در زمینه گم کردن وسایل شخصی روزمره بوده است. با این حال پیش از عرضه این محصول به بازار اقدامات و تمهیدات لازم برای مقابله با سواستفاده‌های احتمالی را انجام داده است.

اپل در این سند چک لیست‌هایی را نیز برای انجام کارهای پیشگیرانه در زمینه ردیابی غیرقانونی افراد یا اشیا ارائه داده است و به صورت قدم به قدم روش‌های شناسایی ایرتگ‌های ناشناس که ممکن است با همراه دستگاه‌های افراد باشد را توضیح داده است.

اپل اعلام کرده که این سند به صورت مداوم آپدیت می‌شود و تغییراتی خاص نیز به آن اضافه خواهد شد تا از اینکه کاربران به به‌روز‌ترین شیوه‌های ارتباطی برای مقابله با سو استفاده از این محصول دسترسی دارند، اطمینان حاصل شود.

اپل ایرتگ را در آوریل ۲۰۲۱ میلادی رونمایی و آماده عرضه به بازار جهانی کرد. این محصول در پک تکی و چهارتایی آماده عرضه شده و از طریق شبکه Find My  که در تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط اپل ارائه شده، کار می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا ایرتگ بتواند بدون نیاز به فناوری جی پی اس و با مصرف کمترین انرژی ممکن مکان وسایل مختلف را برای کاربران شناسایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373