لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش جهانی بیتس فیت پرو شروع شد

پیش فروش جهانی بیتس فیت پرو شروع شد

پیش فروش جهانی بیتس فیت پرو در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی، استرالیا و برخی کشورهای آسیایی مثل ژاپن و کره جنوبی آغاز شد.

اولین مرحله عرضه این محصول ، چند ماه پیش به صورت اختصاصی در ایالات متحده بود؛ این محصول برای ورزشکاران بسیار ایده‌آل است، زیرا دارای ساقه منعطف بوده که برای قرار گرفتن ایمن در گوش طراحی شده است.

هدفون‌های بی‌سیم این محصول ویژگی‌هایی مشابه با ایرپاد پرو دارد که شامل حذف نویز فعال به همراه حالت شفافیت ، صدای فضایی با ردیابی دینامیک سر، تراشه H1 برای ایجاد اتصال با یک ضربه و سوئیچ خودکار بین دستگاه‌های اپل، پشتیبانی از Hey Siri و سایر موارد است.

پیش فروش بیتس فیت در فروشگاه آنلاین اپل به رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و گزینه‌های رنگ خاکستری موجود خواهد شد. بنابر وب‌سایت بیتس، پیش فروش این محصول در بریتانیا با قیمت 199.99 یورو در این کشور آغاز خواهد شد.

بیتس فیت پرو با یک‌بار شارژ، می‌تواند به مدت شش ساعت کار کند و با دستگاه‌های اندروید نیز کاملا سازگار است، همچنین دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت به آب و عرق است، یک قاب شارژ مجهز به پورت USB-C دارد و ساقه داخل گوش این محصول از جنس سیلیکون و قابل تنظیم است که با سه سایز متفاوت عرضه می‌شود.

با معرفی آی او اس 15.1، اپل هدفون‌های بیتس فیت پرو را رسما رونمایی کرد. این محصول همه قابلیت‌های هدفون‌های رده بالاتر اپل را شامل می‌شود.

بیتس فیت پرو یک جفت هدفون مناسب برای تماس تلفنی دارد که تماس گیرنده در آن‌سوی خط می‌تواند تمام چیزهایی که در اطراف شخص اتفاق می‌افتد را بشنود.

گفتنی است که این محصول اپل به مجموعه متنوعی از هدفون‌های بی‌سیم اپل اضافه شده است و به دلیل ویژگی‌های قابل ملاحظه‌ای که دارد بسیار کاربردی است. این محصول در مقایسه با ایرپاد 3 به لحاظ قیمت مشابه هستند ولی از نظر طراحی و تناسب تفاوت‌هایی بین این دو محصول اپل وجود دارد که تصمیم‌گیری برای خرید به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420