لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت یک متخصص سابق اپل را استخدام کرد

مایکروسافت یک متخصص سابق اپل را استخدام کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی یکی مهندس‌های سابق اپل که در زمینه طراحی نیمه‌هادی‌ها و تراشه‌های پردازشی فعالیت داشت را استخدام کرده است.

به گزارش بلومبرگ، مایکروسافت در تلاش است تا از این طراحی تراشه برای بهبود سیستم پردازش ابری خود استفاده کند. مایک فیلیپو تا پیش از این در زمینه تراحی تراشه‌های اختصاصی ARM در دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل فعالیت می‌کرد که حالا قرار است به مایکروسافت در زمینه عرضه بهتر قابلیت‌های سرویس آژور کمک کند.

شرکت اپل مایک فیلیپو را در سال ۲۰۱۹ استخدام کرده بود که برخی از ایده‌های توسعه تراشه‌های ۷ و ۵ نانومتری از طرف او در شرکت اپل آمده است. او همچنین در توسعه تراشه‌های ARM دیگر نظیر Cortex-A76 و Cortex A72 و Coretex A57 فعالیت داشته است. شرکت‌هایی نظیر AMD و اینتل نیز تا پیش از این مایک فیلیپو را به خاطر تخصص‌هایش استخدام کرده بودند و حالا این فرد پس از جدا شدن از شرکت اپل تصمیم به همکاری با شرکت مایکروسافت گرفته است.

با وجود انتشار این خبر بعید به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیمی برای توسعه تراشه‌هایی نظیر آنچه اپل در پروژه اپل سیلیکون عرضه کرده را داشته باشد. شرکت مایکروسافت اخیرا تمرکز زیادی روی توسعه پردازش ابری کرده است و برخلاف اپل در تلاش است تا در آینده کامپیوترهایی را به بازار عرضه کند که امکان پردازشی زیادی ندارند، اما می‌توانند با استفاده از پردازش ابری مبتنی بر اینترنت امکانات بهتری را در اختیار داشته باشند.

در طول چند هفته گذشته اپل برخی از مدیران و متخصصین در زمینه توسعه تراشه های خود را از دست داده است که فیلیپو یکی از جدیدترین موردهای آن است. پروژه بلندپروازانه اپل برای توسعه کامپیوترهای مک مبتنی بر تراشه‌های اپل سیلیکون در آستانه قدرت گرفتن است و حالا شرکت اپل نیاز به نیروهای متخصص بیشتری دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420