لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل امکان پرداخت‌ شخص ثالث را در اپ استور کره جنوبی پذیرفت

اپل امکان پرداخت‌ شخص ثالث را در اپ استور کره جنوبی پذیرفت

اپل چهار ماه بعد از تصویب قانون ضدانحصاری در کره جنوبی اعلام کرد که با امکان پرداخت شخص ثالث در اپ استور این کشور، موافقت کرده است.

اپل همچنین اشاره کرد که با وجود پذیرفتن پرداخت‌ شخص ثالث در اپ استور کره جنوبی، همچنان حق کمیسیون خود را از هر پرداخت دریافت خواهد کرد.

انحصارطلبی اپل در فروش اپلیکیشن‌های آی او اس، بزرگ‌ترین نگرانی ضدانحصاری پیرامون این شرکت بوده است. اپل با کاهش حق کمیسیون خود از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد برای عده زیادی از توسعه‌دهندگان، سعی کرد از فشارهای نظارتی جلوگیری کند. در عین حال ممکن است که اپل قانون منع توسعه‌دهندگان در ایالات متحده از هدایت کاربران به پرداخت شخص ثالث را در این پلتفرم تعدیل کند.

در کره جنوبی قانونی تصویب شد که اپل و گوگل را مجبور کرد به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اجازه دهند از پرداخت‌های شخص ثالث در این پلتفرم استفاده کنند. این قانون در سپتامبر سال گذشته اجرایی شد، ولی اپل با آن مخالفت کرد.

روزنامه‌ کره‌ای The Korea Herald گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد اپل اکنون با این قانون موافقت کرده است. اپل گفت که قصد دارد سیستم پرداخت جایگزین را با کاهش حق کمیسیون خود نسبت به شارژ ۳۰ درصدی ارائه کند و برنامه‌های انطباق خود را به کمیسیون ارتباطات کره یا همان KCC  تحویل داده است.

این شرکت تاریخ دقیق اجرایی شدن این سیاست را اعلام نکرد، اما گفت که قصد دارد با KCC برای جزئیات بیشتر مذاکره کند.

اپل برای قوانین کشور کره جنوبی احترام زیادی قائل است و سابقه همکاری قدرتمندی با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بسیار مستعد این کشور دارد. این شرکت همچنین اشاره کرده که محافظت و نگه‌داشتن اپ استور به عنوان مکانی امن و قابل اطمینان بسیار اهمیت دارد تا کاربران بتوانند اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود را دانلود کنند.

لازم به ذکر است که انتظار می‌رود کشورهای دیگری از این سیاست پیروی کنند و بسیاری از کارشناسان ضدانحصاری بر این باور هستند که اپل سرانجام مجبور به پذیرفتن سیاست جهانی خواهد شد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427