لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 3 اسفند یا فروردین معرفی و عرضه می‌شود

آیفون SE 3 اسفند یا فروردین معرفی و عرضه می‌شود

آیفون SE 3 یکی از پرشایعه‌ترین محصولات اخیر اپل است و اطلاعات زیادی از آن تا به امروز آماده انتشار شده است. مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ حالا اعلام کرده که این محصول در اسفند یا فروردین امسال آماده رونمایی خواهد شد.

این تحلیلگر در خبرنامه PowerOn به تازگی اشاره کرده که شرکت اپل آستانه آماده سازی آیفون اس ای ۳ به بازار است و احتمالا این محصول را در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه به بازار می‌کند.

دو مدل آیفون اس ای گذشته هر دو در نیمه اول فروردین آماده رونمایی شدند که به نظر می‌رسد که این محصول جدید نیز در فروردین ۱۴۰۱ رونمایی شود. با این حال ممکن است اپل چند روز قبل از فروردین این محصول را معرفی و عرضه کند که مصادف با اسفند سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

با این حال مارک گورمن اعلام کرده که رویداد سال گذشته اپل در ۲۰ آوریل برگزار شد و در آن ایرتگ رونمایی شد. اپل در بهار سال ۲۰۲۰ اقدامی برای برگزاری رویداد حضوری نکرد که این موضوع به خاطر مشکلات و محدودیت های ناشی از کرونا بود. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل امسال رسم برگزاری رویدادهای حضوری را از سر بگیرد؛ اما برگزاری رویداد بهاری با این شرایط بعید به نظر می‌رسد.

با توجه به این موضوع احتمالا اپل نیز تمایل به برگزاری رویداد در همین بازه زمانی دارد. شرکت اپل اولین کنفرانس هر سال خود را در فصل بهار برگزار می‌کند. این رویداد معمولا برای رونمایی از برخی محصولات سخت افزاری نظیر آیفون‌های میان‌رده، آیپد‌ها و محصولات جانبی نظیر ایرتگ در نظر گرفته می‌شود. در عین حال سرویس‌هایی دیجیتالی اپل نیز اغلب در جریان همین رویداد معرفی و عرضه می‌شوند.

مارک گورمن همچنین اعلام کرد که شرکت اپل احتمالا در جریان کنفرانس بهاری در کنار آیفون اس ای ۳ از آیمک ۲۷ اینچ جدید نیز رونمایی می‌کند. البته این تحلیلگر در ادعای خود ابراز اطمینان نکرده و صرفا احتمال رونمایی از این محصول جدید را مطرح کرده است. تا پیش از این گورمن احتمال رونمایی از آیمک جدید را به WWDC 2022 نسبت داده بود با این حال احتمال رونمایی از این محصول در کنفرانس بهار نیز وجود دارد.

بر اساس گزارش‌ها و شایعات پیشین مشخص شده که آیفون اس ای ۳ با همان طراحی سابق همراه با تاچ آیدی تولید می‌شود. وجه تمایز این محصول نسبت به محصول پیشین پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G در کنار پردازنده‌ای بهینه‌تر برای عملکرد کلی دستگاه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420