لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به اولین شرکت سه تریلیون دلاری دنیا تبدیل شد

اپل به اولین شرکت سه تریلیون دلاری دنیا تبدیل شد

شرکت اپل از شب گذشته توانست با افزایش ارزش سهام خود به اولین شرکت سه تریلیون دلاری دنیا تبدیل شود و این رکورد را از آن خود کند.

سه تریلیون دلاری شدن اپل نه تنها در مقایسه با شرکت‌های دیگر، بلکه برای گذشته خود شرکت اپل نیز ارزشمند و قابل توجه است. اپل سال گذشته یک نقطه عطف بزرگ را زده بود و ارزش سهامش ۴۰ ردصد افزایش پیدا کرده بود. حال ادامه دار شدن این روند افزایشی باعث شده تا این شرکت رکورد اولین شرکت سه تریلیون دلاری را از آن خود کند.

ارزش هر سهم اپل از شب گذشته به ۱۸۲.۸۶ دلار در بازار بورس رسیده است و همین موضوع باعث شده تا مجموع ارزش این شرکت به سه تریلیون دلار برسد. این رشد قابل توجه در حالی رخ داده که ۱۶ ماه پیش اپل به یک شرکت دو تریلیون دلاری تبدیل شده و سه سال و نیم پیش نیز به یک شرکت یک تریلیون دلاری تبدیل شده بود. این موضوع نشان می‌دهد که اپل با سرعتی غیرقابل توصیف در حال رشد در بازار جهانی است.

دوره همه‌گیری کرونا باعث شد تا اپل برخلاف بسیاری از شرکت‌های بزرگ در صنایع و حوزه‌های مختلف رشد قابل توجهی داشته باشد. میزان تقاضا برای محصولات الکترونیکی باکیفیت در مدت زمانی کوتاه افزایشی قابل توجه پیدا کرد. این افزایش نیاز به خرید کامپیوترهای مک و ایپدها برای برقراری ویدیو کنفرانس‌ها و تمایل به دورکاری گرفته تا افزایش تمایل برای خرید هندزفری‌های با کیفیت برای برقراری تماس‌های باکیفیت باعث شد تا تمامی محصولات اپل با رشد قابل توجهی از تقاضا در بازار جهانی مواجه شود. در سه ماهه جاری، اپل پیش بینی کرده که ۱۱۸ میلیارد دلار رشد درآمد را تجربه خواهد کرد و رکورد پیشین خود یعنی درآمد ۱۱۱.۴ میلیارد دلار در طول یک سه ماهه مالی را خواهد زد.

اپل در حال حاضر ارزشمندترین شرکت در سراسر جهان است و با توجه به فعالیت‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده روند رشد ارزش سهام خود را تا سال‌های اینده نیز ادامه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420