لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده هیجان‌انگیزترین محصول اپل در سال ۲۰۲۲

هدست واقعیت افزوده هیجان‌انگیزترین محصول اپل در سال ۲۰۲۲

بسیاری از شایعات منتشر شده در طول چند سال گذشته حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی کند. در این میان، وب سایت 9to5mac با یک نظرسنجی نشان داده که این هدست واقعیت افزوده اپل، هیجان‌انگیزترین محصول سال ۲۰۲۲ در دنیای فناوری خواهد بود.

9to5mac در نظرسنجی اخیر خود از شرکت‌کنندگان پرسیده که کدام‌یک از محصولات احتمالی اپل در سال آینده هیجان‌انگیزتر خواهد بود. پیش از آغاز این نظرسنجی، به برخی از محصولات احتمالی شرکت اپل نیز پرداخته شده است؛ محصولاتی نظیر مک بوک ایر ۲۰۲۲ با رنگ‌بندی جدید همراه با پردازنده نسل جدید اپل سیلیکون، آیپد پرو ۲۰۲۲ با پردازنده، رم و ذخیره‌سازی ارتقایافته، آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ از جمله مواردی هستند که انتظار می‌رود تا شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی آن‌ها را معرفی کند.

هدست اپل نیز یکی دیگر از محصولاتی است که بسیاری از شایعات، احتمال معرفی آن در سال ۲۰۲۲ را مطرح کرده‌اند. شایعات مربوط به این محصول مدت‌ها است که توسط تحلیلگران سرشناسی نظیر مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، جان پروزر یوتیوبر معروف و مینگ چی کو از موسسه تحلیلی TF International Security مطرح شده است. بسیاری از این تحلیلگران از سال ۲۰۱۸ تا نیمه اول سال ۲۰۲۱ بر این باور بودند که شرکت اپل هدست واقعیت افزوده خود را در سال ۲۰۲۳ به بعد آماده رونمایی می‌کند؛ اما در نیمه دوم ۲۰۲۱ جان پروزر اعلام کرد که شرکت اپل فرایند توسعه این محصول را شتاب داده و احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی این محصول آماده معرفی به بازار خواهد شد.

این موضوع بعد‌ها توسط تحلیلگران دیگر نیز تایید شد و در حال حاضر بسیاری بر این باور هستند که سال ۲۰۲۲ زمان مناسب برای رونمایی از این محصول ویژه خواهد بود.

در نظرسنجی 9to5mac که به تازگی نتایج آن منتشر شده، ۱۰ محصول احتمالی اپل مورد بررسی قرار گرفته و نظر کاربران در مورد آن‌ها مشخص شده است. در نتیجه این نظرسنجی مشخص شده که بیش از ۲۲ درصد از کاربران هدست واقعیت افزوده اپل را هیجان‌انگیزترین محصول این شرکت در سال ۲۰۲۲ می‌دانند. در نتیجه این نظرسنجی ترتیب اهمیت محصولات احتمالی اپل در سال ۲۰۲۲ از نگاه کاربران به این صورت خواهد بود:

  1. هدست واقعیت افزوده اپل
  2. مک بوک ایر با طراحی جدید
  3. آیفون SE 3
  4. سری آیفون ۱۴
  5. آیمک ۲۷ اینچ ۲۰۲۲
  6. مک پرو ۲۰۲۲
  7. مک مینی جدید با پردازنده ارتقایافته اپل سیلیکون
  8. اول واچ سری ۸
  9. ایرپاد پرو ۲
  10. آیپد پرو ۲۰۲۲

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420