لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اظهارات توسعه‌دهنده سابق کال آف دیوتی نسبت به آینده این بازی

اظهارات توسعه‌دهنده سابق کال آف دیوتی نسبت به آینده این بازی

توسعه‌دهنده سابق کال آف دیوتی درباره آینده این بازی ادعا کرده که این فرانچیز به چیزی بیش از تکرار و عرضه نسخه‌های ری‌میک نیاز دارد.

رابرت بولینگ، مدیر استراتژی خلاق بازی کال آف دیوتی که قبلا در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ در استودیوی «اینفینیتی وارد» مشغول بوده، درباره آینده مجموعه این بازی اظهار نظر کرده است. در پست منتشر شده در توییتر، او گفت که فرانچایز بازی کال آف دیوتی به یک بازسازی و احیا مجدد نیاز دارد.

او در پاسخ به توییتی در مورد بازی Modern Warfare درباره وضعیت فعلی این بازی گفت که «ما به بیش از یک سری تکرار پیش‌پا‌افتاده نیاز داریم».

بولینگ گفت که مجموعه کال آف دیوتی باید به جای تقلید از محتواهای قبلی یا محتوای بازی‌های دیگر، به محتوای با اصالت خود برگردد. او همچنین گفت که «ما با بازیکنان به جای مصرف‌کننده، مانند جامعه رفتار می‌کنیم. ما آن‌ها را برای فیدبک کاربران به نقشه‌های بازی و نه مثل دید افراد بازاری وارد میدان  شده‌ایم.»

بولینگ اکنون رئیس استودیوی Midnight Society و توسعه‌دهنده  بازی جدیدی است که امیدوار است عصر تازه‌ای را در عناوین چند نفره و بازیکن در مقابل بازیکن آغاز کند.

گفتنی است که آخرین نسخه از کال آف دیوتی، بازی ونگارد بود که در ماه نوامبر منتشر شد. گفته شده است که بازی جدید سال ۲۰۲۲ این مجموعه، یک بازی Modern Warfrae و متمرکز بر کارتل‌های مواد مخدر کشور کلمبیا است.

بازی کال آف دیوتی ونگارد، بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط اکتیویژن منتشر شده است. این بازی در نوامبر ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ ایکس باکس وان و سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز قابل دسترسی شد.

همچنین بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز یک بازی ودیویی به سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیوی اینفینیتی وارد ساخته شده و توسط اکتیویژن منتشر شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427