لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو شخصی‌سازی شده به محصولات اپل استور چین اضافه شد

ایرپاد پرو شخصی‌سازی شده به محصولات اپل استور چین اضافه شد

اپل به مناسبت فرا رسیدن سال نو چینی در اول فوریه، ایرپاد پرو شخصی‌سازی شده را به همراه ایموجی چاپ شده‌ی ببر روی کیس آماده عرضه کرده است و آن را از طریق فروشگاه‌ آنلاین و خرده‌فروشی‌های چین، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو در دسترس کاربران قرار داده است.

سال ۲۰۲۲ در تقویم چینی، سال ببر نامیده می‌شود و به همین دلیل کیس ایرپاد پرو شخصی‌سازی شده دارای طراحی سفارشی ایموجی ببر است و تصویر بزرگتری از ببر روی جعبه‌ این محصول چاپ شده است.

هنگام خرید از خرده‌فروشی‌های اپل در چین، مجموعه‌ای از ۱۲ پاکت قرمز با ایموجی از علائم گاه‌شماری حیوانات چاپ شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تقدیم کردن پاکت‌های قرمز اغلب با مقداری پول داخل آن به عنوان هدیه به خانواده و دوستان، یک سنت دیرینه در سال نو چینی محسوب می‌شود.

ایرپاد پرو شخصی‌سازی شده به محصولات اپل استور چین اضافه شد

ایرپاد پرو شخصی‌سازی شده با قابلیت‌های یکسان و قیمت کاملا برابر در دسترس همگان قرار می‌گیرد. در چین، تایوان، هنگ کنگ و سنگاپور، مشتریان می‌توانند در جلسه رایگان درون فروشگاهی یا مجازی اپل با عنوان «عشق خود را به اشتراک بگذارید»، شرکت کنند و کارت‌های سفارشی مخصوص تبریک سال نو را بسازند و برای افرادی که دوستشان دارند ارسال کنند. اپل همچنین آثار هنری و برچسب‌های ببر را در برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی در چین به نمایش گذاشته است.

اوایل این هفته، اپل از نسخه ویژه بیتس استودیو بادز خود به مناسبت سال نو چینی رونمایی کرده بود. بیتس‌های سفارشی به رنگ قرمز و تصویری از ببر طلایی چاپ شده روی هدفون‌ها و کیس شارژ هستند که به عنوان ادای احترام به سال نو چینی با نماد ببر ارائه شده است. لازم به ذکر است که بیتس‌های سفارشی اپل از روز اول ژانویه فقط در کشور چین و با قیمت ۱۰۹۹ یوآن در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

برخی از ویژگی‌های ایرپاد پرو شامل حذف نویز فعال، مقاومت در برابر آب و عرق، قرار گرفتن در داخل گوش، مجهز به تراشه H1 با پشتیبانی از Hey Siri است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420