لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با کدام محصولات خود در سال ۲۰۲۲ خداحافظی می‌کند؟

اپل با کدام محصولات خود در سال ۲۰۲۲ خداحافظی می‌کند؟

اولین روز از سال ۲۰۲۲ آغاز شده و بدیهی است که شرکت اپل برنامه‌ای مشخص برای این سال دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد. در این میان بسیاری از خبرگزاری‌ها سعی دارند تا فعالیت اپل در سال ۲۰۲۲ را حدس بزنند و دیدگاهی کلی در مورد آنچه قرار است در این سال رخ دهد را نشان دهند. در ادامه این مطلب محصولاتی که احتمالا در سال ۲۰۲۲ از چرخه تولید محصولات اپل خارج خواهند شد را معرفی خواهیم کرد.

اپل مدت‌ها است که از برخی محصولات قدیمی خود پشتیبانی می‌کند، آپدیت‌های نرم افزاری برای این محصولات قدیمی عرضه شده‌اند در حالی که عملا کارکرد بسیار زیادی در میان کاربران ندارند. به نظر می‌رسد که حالا زمان مناسب برای خداحافظی اپل با این محصولات جدید فرارسیده و اپل این محصولات را از رده تولید خارج خواهد کرد.

 

اپل واچ سری ۳

اپل بیش از پنج سال است که اپل واچ سری ۳ را رونمایی و آماده عرضه به بازار کرده است. سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی این ساعت شش ساله خواهد شد و این ساعت همچنان در حال دریافت آپدیت است. اپل حتی تمایل به توقف تولید این محصول تا چند سال اول نداشت  و همچنان در حال فروش این محصول از طریق منابع رسمی خود نیز هست.

اپل احتمالا به عمر این ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۲ پایان خواهد داد و پس از آن اقدام به تولید یک محصول بهتر برای کاربران طرفدار محصولات ارزان قیمت و میان‌رده می‌کند.

آیپاد تاچ نسل ۷

سال ۲۰۱۷ بود که اپل لینک خرید آیپاد تاچ را از صفحه اصلی خود به زیر شاخه بخش جست و جو انتقال داد. در آن زمان اپل اعلام کرد که فروش این محصول در اپل استورهای رسمی را متوقف کرده و فقط آن را در وب سایت خود و به عامل‌های فروش به صورت عمده عرضه می‌کند.

آیپاد تاچ نسل ۷

اپل در آن زمان اعلام کرد که بسیاری از مردم دیگر تمایلی به استفاده از ایپاد ندارند و با وجود سرویس اپل موزیک، همه افراد به سمت ذخیره آهنگ‌های مورد علاقه خود در تلفن هوشمندشان متمایل شده‌اند.  با وجود این مسئله شرکت اپل همچنان تمایلی برای توقف تولید آیپاد نداشت و بعد از این رویداد نیز در سال ۲۰۱۹ آیپاد تاچ نسل ۷ را آماده عرضه کرد. گفتن این موضوع نیز شاید برای کاربران محصولات اپل عجیب باشد که اپل پس از معرفی آیپاد تاچ نسل ۷ تاکید کرد که این محصول بهترین تجربه از سیستم عامل آی او اس را با هزینه‌ای بسیار کم و مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مک مینی ۲۰۱۸

مک مینی ۲۰۱۸

مک مینی یکی از محصولات استراتژیک اپل است، با این حال مدیران اپل تمایلی به عرضه نسخه‌های جدید آن در بازه‌های زمانی کوتاه مدت ندارند. مک مینی ۲۰۱۸ آخرین کامپیوتر مک است هنوز با پردازنده اینتل همچنان در حال تولید است و حتی با وجود عرضه نسخه ۲۰۲۰ مبتنی بر اپل سیلیکون آن اپل دست از تولید آن نکشیده است. به نظر می‌رسد که اپل با این محصول در سال ۲۰۲۲ خداحافظی کند و دیگر آن را تولید نکند.

بیتس سولو ۳ وایرلس

بیتس سولو ۳

بیتس سولو ۳ یکی از محصولات ارزان قیمت اپل است که همچنان پس از گذشت چندین سال در حال تولید است. این محصول از اولین هدفون‌های بیتس است که تحت امتیاز رسمی اپل تولید شده و حالا با وجود عرضه محصولات جدیدتر احتمال ادامه تولید آن منطقی به نظر نمی‌رسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420