لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرتگ راهکاری برای سارقان | پلیس نیویورک هشدار داد

ایرتگ راهکاری برای سارقان | پلیس نیویورک هشدار داد

در طول چند هفته گذشته گزارش‌های متعددی در مورد سواستفاده از ایرتگ به عنوان یک ابزار ردیابی توسط سارقین منتشر شده بود و حالا پلیس نیویورک درباره این محصولات هشدار داده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط یک رسانه محلی به نام WGRZ اعلام کرده که پلیس نیویورک به صورت رسمی در مورد پیدا شدن ایرتگ ناشناس در وسایل، کیف، اتومبیل یا موارد دیگر توسط افراد هشدار داده است. هفته گذشته پیدا شدن یک ایرتگ در خودروی دوج شارژر نیز سروصدای زیادی به پا کرده بود. بسیاری از سارقین ایرتگ را به صورت ناشناس در دریچه باک بنزین یا بخش‌های پنهان اتومبیل قرار می‌دهند تا روی خودرو نشان بگذارند. سپس با ردیابی خودرو در مکان‌های خلوت و مناسب اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

در این میان پلیس نیویورک اعلام کرده که یک شهروند زن به تازگی با نوتیفیکیشن مربوط به ایرتگ ناشناس مواجه شده و در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به اداره پلیس رسانده است. در نهایت مشخص شده که ایرتگ زیر سپر ماشین او قرار گرفته است و سارقین تصمیم به ربودن خودروی او را داشته‌اند.

اپل البته تا پیش از این اعلام کرده بود که اتصال و همراه بودن ایرتگ ناشناس را از طریق نوتیفیکشن به کاربران اعلام می‌کند. با این حال همچنان بسیاری از سارقین در آمریکای شمالی از ایرتگ برای نشان‌گذاری روی اتومبیل‌های مورد نظرشان استفاده کرده و در شرایط مناسب اقدام به ربودن خودروی آن می‌کنند.

پلیس نیویورک تاکید کرده که پیدا کردن ایرتگ جاسازی شده در اتومبیل بسیار سخت است و حتی ممکن است با وجود دریافت نوتیفیکشن، امکان ردیابی آن وجود نداشته باشد. این موضوع در نهایت باعث می‌شود  تا پیدا کردن ایرتگ به مدت زمانی طولانی بیانجامد و این مسئله افراد مختلف را به خطر می‌اندازد.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که تمهیدات اپل برای مقابله با سواستفاده از ایرتگ پاسخگو نیست و این شرکت باید راهکارهای قابل اعتمادتری را برای مقابله با این موضوع در نظر بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420