لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکچ بوک اپل در توضیحات یک پتنت دیده شد

اسکچ بوک اپل در توضیحات یک پتنت دیده شد

وجود اپلیکیشن اسکچ بوک اپل در آیپد به کاربران اجازه می‌دهد تا طرح‌های اولیه خود را با عکس‌های دنیای واقعی ادغام کنند. ایده توسعه این اپلیکیشن حالا در یکی از پتنت‌های شرکت اپل مشاهده شده است.

به‌تازگی اداره ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا، درخواست اپل برای ثبت پتنت اپلیکیشن اسکچ بوک را منتشر کرده که به یک گرافیکی کامپیوتری و به‌ویژه سیستم‌ها و روش‌هایی اشاره می‌کند که برای قرار دادن اشیای مجازی طراحی شده توسط کامپیوتر در عکس‌های دنیای واقعی استفاده می‌شود.

کاربر می‌تواند اتاقی که توسط کامپیوتر طراحی شده را با اشیا مجازی انتخاب شده از آرشیو دستگاه پر کند، ولی قابلیت سفارشی‌سازی اتاق تولید شده در کامپیوتر، محدود است.

پتنت جدید اپل می‌تواند پیاده‌سازی‌های مختلف، سیستم‌ها و روش‌هایی را برای قرار دادن مبتنی بر طراحی اشیا گرافیکی تولید شده در کامپیوتر را پوشش دهد. گاهی اوقات به اشیا گرافیکی، اشیا مجازی یا اشیا واقعیت توسعه یافته نیز گفته می‌شود.

این روش در آیپد با استفاده از یک یا چند دوربین اجرا شده است. در پیاده‌سازی‌های مختلف، این روش شامل دریافت یک ورودی است که به رابط تولید محتوا هدایت می‌شود و این ورودی مطابق با یک طرح یا تصویر از یک شیء انتخاب شده است. رابط تولید محتوا ایجاد اشیا گرافیکی تولید شده در کامپیوتر را تسهیل می‌کند.

اسکچ بوک اپل در آیپد ارائه خواهد شد

همچنین این روش شامل دریافت مدل سه بعدی با استفاده ورودی مطابق با طرح شیء انتخاب شده است. خلق یک شیء گرافیکی تولید شده توسط کامپیوتر با استفاده از دریافت مدل سه بعدی می‌تواند شیء گرافیکی تولید شده را با شبیه‌ساز حاصل از یک یا چند دوربین ایجاد کند.

در برخی پیاده‌سازی‌ها، آیپد به گونه‌ای پیکربندی می‌شود که محتوای گرافیکی تولید شده در کامپیوتر را نشان داده و موجب فعال شدن دید یا ویدیو اپتیکال روی صفحه نمایش شود.

در شکل زیر نمایش فلوچارت روشی را نشان می‌هد که برای قرار دادن بر مبنای طرح اشیا گرافیکی تولید شده در کامپیوتر است.

اسکچ بوک اپل در آیپد ارائه خواهد شد

اپل احتمالا تصمیم دارد تا در توسعه نسخه‌های بعدی آیپد او اس این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد. توسعه یک اپلیکیشن که همانند اسکچ بوک یا دفتر نقاشی عمل می‌کند، می‌تواند در آینده به افزایش سطح بهره‌وری آیپد‌ها بیافزاید. با این حال در شرایط کنونی بسیاری از شرکت‌های توسعه‌دهنده حرفه‌ای اپلیکیشن‌های گرافیکی ابزارهای مشابهی را در اختیار کاربران اپل قرار داده‌اند که همین موضوع نیز می‌تواند دلیلی بر عدم اقدام اپل برای رونمایی از این اپلیکیشن در آیپد‌ها به حساب بیاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420