لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حباب پیام صوتی در واتساپ تغییر می‌کند

حباب پیام صوتی در واتساپ تغییر می‌کند

کاربران آی او اس اکنون با تغییراتی در حباب پیام صوتی در واتساپ مواجه شده‌اند و حالت موج صدا را در پیام‌های صوتی ضبط شده مشاهده می‌کنند.

اکنون شرکت واتساپ در حال آزمایش کردن یک رابط کاربری جدید است که با ارائه تغییراتی در حباب پیام صوتی واتساپ، شکل پیام‌ کاربر را هنگام ارسال به چت نشان می‌دهد.

همان‌طور که در نشریه WABetaInfo ذکر شده، این ویژگی اکنون برای آزمایش کنندگان بتا در نسخه 2.21.240.18 اپلیکیشن آی او اس آماده ارائه است و انتشار جهانی ندارد؛ زیرا آزمایش کنندگان مشخصی در حال آزمایش آن هستند.

WABetaInfo اشاره کرده که این ویژگی جدیدی برای پیام‌های صوتی نیست، زیرا از زمانی که این شرکت روی شکل موج صدا در پیام‌های چت کار می کند، حداقل شش ماه می‌گذرد. متاسفانه، این قابلیت که برای اولین بار به اپلیکیشن بتا اضافه شد، واتساپ آن را حذف کرد.

اکنون با انتشار نسخه 2.21.240.18، واتساپ در نهایت حالت موجی شکل را برای حباب پیام صوتی ارائه کرده است. این نشریه می‌گوید فعلا مشاهده عملکرد این ویژگی کمی مشکل است، اما آزمایش کنندگان بیشتری در نسخه‌های بتای بعدی می‌توانند این قابلیت را امتحان کنند.

آزمایش کنندگان بتا مشخصی می‌توانند گاهی حالت موجی پیام صوتی را در حباب چت مشاهده کنند، در صورتی که این قابلیت را در اکانت واتساپ خود فعال کنند.

لازم به ذکر است که در نسخه قدیمی واتساپ یا اگر این قابلیت در در واتساپ گیرنده پیام فعال نباشد، حالت موجی پیام صوتی ممکن است مشاهده نشود.

اوایل هفته گذشته، مشاهده شده که واتساپ در حال آماده کردن قابلیت reaction برای چت است. در همان زمان، گفته شده که کاربران خواهند توانست یکبار به یک پیام خاص واکنش نشان دهند و واکنش‌ها به شش ایموجی محدود خواهد شد.

در حال حاضر اشکالی برای like، Love، Laugh، Surprised، Sad و Thanks موجود است. شرکت متا احتمالا قصد دارد ایموجی‌ها را برای فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ یکپارچه کند، ولی زمان آن هنوز مشخص نشده است.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420