لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل با تمرکز بر گیمینگ و پخش محتوای رسانه‌ای آماده عرضه خواهد شد

هدست واقعیت افزوده اپل با تمرکز بر گیمینگ و پخش محتوای رسانه‌ای آماده عرضه خواهد شد

مدت زیادی است که شایعات مربوط به تلاش شرکت اپل برای تولید یک هست واقعیت افزوده منتشر شده و حالا مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که این محصول قرار است به عنوان یک ابزار و بهبود‌دهنده تجربه اجرای بازی‌های ویدیویی و پخش محتوای رسانه‌ای آماده عرضه شود.

مارک گورمن من امروز مجموعه جدیدی از شایعات اخیر در مورد محصولات آینده اپل را منتشر کرده که در بخشی از آن‌ها به کامپیوترهای نسل بعدی مک و ساعت‌های هوشمند اپل واچ اشاره کرده بود. او همچنین در مورد تلاش شرکت اپل در زمینه توسعه ساعت‌های هوشمند نیز سخن به میان آورده است.

مارک گورمن بر این باور است که شرکت اپل در تلاش برای تولید هدست واقعیت افزوده برای بهبود کارهایی در زمینه‌های مختلف نظیر اجرای بازی‌ها و پخش محتوای رسانه‌ای است. اپل تصمیم دارد تا این محصول را به عنوان یک ابزار ارتباطی نوین آماده عرضه کند که امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این شایعات از طرف مارک گورمن در حالی منتشر می‌شود که مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل در گزارش چند روز پیش خود اعلام کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا در یک دهه آینده هدست واقعیت افزوده و عینک هوشمند را جایگزین تلفن‌های هوشمند آیفون کند.

این تحلیلگر همچنین ادعا کرده بود که قدرت پردازش این هدست در سطح کامپیوترهای مک خواهد بود. در حقیقت اجرای پروژه اپل سیلیکون تاثیر قابل توجهی در قدرت این هدست ایجاد خواهد کرد. با این حال، مارک گورمن در گزارش اخیر خود اعلام کرده که تمرکز ویژه‌ای روی تجربه اجرای بازی‌ها روی هدست واقعیت افزوده کرده است.

او ادعا کرده که اپل با هدف جذب گیمرهای حرفه‌ای در تلاش است تا از نمایشگرهای دارای رزولوشن بالا استفاده کند و یک اپ استور حرفه‌ای و اختصاصی را برای اجرای بازی‌های با کیفیت و ارائه خدمات به توسعه‌دهندگان و کاربران این محصول آماده کند.

اپل همچنین در تلاش است تا سرویس فیس‌تایم همراه با تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را آماده عرضه در این محصول کند.

لازم به ذکر است که با وجود انتشار تمامی این شایعات، مارکو من هیچ ادعایی در مورد اطلاعاتی که تا پیش از این توسط مینگ چی کو مطرح شده نکرده است و معلوم نیست که گرومن با ایده جایگزینی آیفون تا ۱۰ سال دیگر توسط هدست‌های هوشمند موافق است یا ایده‌ای دیگر را برای محصولات بعدی اپل متصور خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373