لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دولت روسیه را برای پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور به چالش کشید

اپل دولت روسیه را برای پرداخت درون برنامه‌ای اپ استور به چالش کشید

اپل برای محافظت از مدل کسب و کار خود از جمله پرداخت‌ درون برنامه‌ای در اپ استور در حال مبارزه با دولت روسیه است و حالا به خاطر برخی از موارد قوانین این کشور را به چالش کشیده است.

اپل در حال انجام اقدامات قانونی بعد از اعتراض به حکم سرویس ضدانحصاری فدرال کشور روسیه است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا روش‌های پرداخت جایگزین را برای خریدهای درون برنامه‌ای اپ استور تبلیغ کنند.

یکی از سیاست‌های حاکم بر اپ استور، کسر ۱۵ تا ۳۰ درصد از درآمد این پلتفرم و توزیع اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد از طریق آن بوده است. این کمیسیون شامل پرداخت‌های ماهیانه برای سرویس‌های اشتراکی مثل نتفلیکیس و اسپاتیفای نیز است.

از آن طرف، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن مرتبا قیمت‌هایی را افزایش می‌دهند که از خریدهای درون برنامه‌ای برای رقابت با پرداخت‌های مستقیم از طریق وب استفاده می‌کنند که کمیسیون ۱۵ تا ۳۰ درصدی اپل را جبران کنند.

RTReport درباره آخرین اقدام اپل برای حفظ سیاست خود در اپ استور گزارشی منتشر کرده که اپل در حال پیگیری هشداری است که این شرکت را مجبور کرده به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن اجازه ‌دهد تا به مشتریان درباره گزینه‌های پرداخت جایگزین هنگام استفاده از پلتفرم اپ استور اطلاع دهند.

این هشدار توسط یک نهاد دولتی کشور روسیه در ماه اوت به اپل ابلاغ شد و تا ۳۰ سپتامبر به این شرکت برای رفع مشکل مهلت داده شد. در آن زمان، رگولاتوری به اپل هشدار داد که در صورت تمام شدن این مهلت و عمل نکردن به ابلاغیه، ممکن است مجبور به پرداخت جریمه‌ای بر اساس میزان درآمد این شرکت در کشور روسیه بشود.

اپل از عمل به این دستور و تغییر سیاست اپ استور تا مهلت تعیین شده خودداری کرد و به همین دلیل سرویس ضدانحصاری فدرال روسیه شروع به اجرای روند قانونی علیه این شرکت کرد.  اپل اکنون تصمیم دارد محصولاتی که بخشی از فرایند فروش آن‌ها رایگان است را به دادگاه بکشاند.

ضمنا در ایالات متحده، اپل با موقعیت مشابه‌ای در دادگاه مواجه شده است، این شرکت ملزم شده که از روش‌های پرداخت درون برنامه‌ای شخص ثالث در اپ استور حمایت کند. اپل قصد دارد از روش‌های پرداخت شخص ثالث، کمیسیون دریافت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420