لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل توسعه‌دهندگان را برای آزمایش سوئیفت پلی‌گراند ۴ دعوت کرد

اپل توسعه‌دهندگان را برای آزمایش سوئیفت پلی‌گراند ۴ دعوت کرد

اپل از تعدادی توسعه‌دهنده برای آزمایش نسخه بتای اپلیکیشن برنامه‌نویسی سوئیفت پلی‌گراند ۴ تا قبل از انتشار نهایی آن، دعوت به همکاری کرده است.

اپل در حال کار کردن روی نسخه آپدیت شده از اپلیکیشن سوئیفت پلی‌گراند است، این برنامه یک ابزار آموزشی برای یادگیری کودکان و بزرگسالان است که از زبان برنامه‌نویسی سوئیفت استفاده می‌کنند و اولین بار در کنفرانس WWDC 2016 معرفی شد.

توسعه‌دهندگانی که برای آزمایش سوئیفت پلی‌گراند ۴ دعوت شده‌اند، ملزم به امضای قرارداد عدم افشای اطلاعات شده‌اند، اما یکی از توسعه‌دهندگان تصاویری را به همراه جزئیات با برخی از وب‌سایت‌ها به اشتراک گذاشته که می‌تواند یک نگاه اجمالی درباره این اپلیکیشن ارائه دهد.

توسعه‌دهندگان از طریق سوئیفت پلی‌گراند ۴ می‌توانند پروژه‌هایشان را که با این نرم افزار طراحی کرده‌اند، مستقیما به اپ استور ارسال کرده و اپلیکیشن‌های آیپد را ایجاد کنند. همچنین یک رابط کاربری ساده و آسان برای ارسال یک اپلیکیشن در اپ استور کانکت وجود دارد که به نصب Xcode روی مک نیازی ندارد.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد زمانی که در حال یادگیری کد هستند، پیش نمایش و تغییرات را هنگام تایپ کردن مشاهده کنند. همچنین ویرایش زنده هنگامی کار می‌کند که توسعه‌دهنده، پروژه‌ را با کاربر دیگری از طریق iCloud Drive به اشتراک بگذارد، بنابراین چند کاربر به طور همزمان می‌توانند روی یک پروژه کار کنند.

کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت یک صفحه کامل آزمایش کنند، کنترل‌های SwiftUI را کشف و در همه فایل‌های یک پروژه جستجو کنند، از پیشنهادهای کد درون خطی سریع استفاده کنند و به آسانی بین Swift Playgrounds و Xcode یا برعکس، جابه‌جا شوند.

برخی از قابلیت‌های سوئیفت پلی‌گراند ۴ در آیپد او اس 15.2 قابل اجرا است، بنابراین ممکن است این اپلیکیشن با انتشار این نسخه، منتشر شود. تا کنون هیچ صحبتی از انتشار نسخه آیپد او اس 15.2 نشده، اما احتمالا تا قبل از شروع سال جدید، اپل آن را معرفی خواهد کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373