لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر توسعه باتری ماشین اپل به فولکس پیوست

مدیر توسعه باتری ماشین اپل به فولکس پیوست

فولکس واگن به تازگی یکی از مدیران شرکت اپل که در زمینه تامین و تولید باتری‌های به کار رفته در محصولات مختلف فعالیت می‌کرد را استخدام کرده است.

فولکس واگن Soonho Ahn مدیر سابق بخش توسعه باتری در تلفن‌های هوشمند و مک بوک‌ها را به استخدام خود درآورده است. این مدیر سابق اپل، اولین گام برای عقد قرارداد تامین باتری‌های به کار رفته در اتومبیل خودران اپل را برداشته بود.

نزدیک به سه سال پیش اپل و سامسونگ تحت نظارت و ایده Soonho Ahn مذاکراتی را در مورد تامین باتری‌های خودروهای هوشمند و تمام الکتریکی انجام داده بودند که طی آن قرار شده بود تا سامسونگ به یکی از گزینه‌های مناسب برای تامین باتری‌های ماشین هوشمند اپل در نظر گرفته شود. هر چند که این مذاکرات نتیجه قابل توجهی نداشتند، اما باعث شد تا اپل در برابر یکی از مهم‌ترین چالش‌های مهم مربوط به ساخت اتومبیل‌های هوشمند پیشرفت قابل توجهی پیدا کند.

اپل در دسامبر ۲۰۱۸  Soonho Ahn را به عنوان مدیر توسعه باتری‌های به کار رفته در محصولات خود استخدام کرد.. مذاکرات او تایید کننده این موضوع بود که شرکت اپل در تلاش برای تولید ماشین‌های تمام الکتریک و البته هوشمند است. با این حال مذاکرات یاد شده نتیجه قابل توجهی نداشتند و در نهایت Soonho Ahn برای مدت زمانی کوتاه مشغول رایزنی برای تامین باتری دستگاه‌های معمول اپل نظیر آیفون و مک بوک با شرکت‌های دیگر شد و در نهایت از اپل جدا شد.

پیوستن این مدیر سابق اپل به فولکس در صفحه لینکداین شخصی او تایید شده است و مشخص شده که او قرار است مذاکراتی برای تامین باتری‌های به کار رفته در خودروهای تمام الکتریک را میان فولکس و سامسونگ ترتیب دهد.

اپل از سال ۲۰۱۴ در تلاش برای توسعه اتومبیل‌ هوشمند خود است؛ با این حال این شرکت هنوز آمادگی کامل را برای تولید انبوع این محصول پیدا نکرده است. در این میان تحلیلگران بر این باور هستند که این محصول نهایتا تا سال ۲۰۲۵ آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420