لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاصله رونمایی و عرضه اپل گلس بسیار طولانی خواهد بود

فاصله رونمایی و عرضه اپل گلس بسیار طولانی خواهد بود

مارک گورمن تحلیلگر سرشناس خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدید خود برای خبرنامه Power on اعلام کرده که شرکت اپل فاصله زیادی را میان رونمایی و عرضه اپل گلس به بازار در نظر خواهد گرفت.

این موضوع به معنای آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در رونمایی از اپل گلس تعجیل داشته باشد و پیش از تکمیل شدن پروژه ساخت و تولید این محصول، آن را رونمایی کند. گورمن تاکید کرده که اپل در تلاش است تا طراحی پیچیده و البته گران‌قیمتی را برای ساخت اپل گلس به کار ببرد که برای عقد قرارداد با تامین‌کنندگان ان احتمالا نیاز به رایزنی با مقامات دولتی کشورهای مختلف خواهد بود.

از دیدگاه مارک گورمن چالش اصلی اپل برای تولید عینک هوشمند، تامین لنزهای به کار رفته در این محصول خواهد بود. رایزنی با مقامات دولتی کشورهای تامین کننده (نظیر تایوان، چین و ویتنام) باعث می‌شود تا آغاز فرایند تولید انبوه اپل گلس زمان‌بر باشد.  این تحلیلگر تاکید کرده که اپل از زمان نهایی شدن طراحی اپل گلس، «چندین ماه» با آغاز فرایند تولید انبوه قطعات و در نهایت اسمبل این محصولات فاصله دارد.

از طرف دیگر، شرکت اپل احتمالا این عینک هوشمند را به عنوان یک محصول گران قیمت آماده عرضه به بازار خواهد کرد که لزوما تمامی کاربران و طرفداران محصولات این شرکت اقدام به خرید آن نخواهند کرد. این موضوع نیز از طرف دیگر باعث می‌شود تا اپل تیراژ تولید قطعات را کاهش دهد که این موضوع نیز به خودی خود باعث افزایش هزینه‌های کلی تولید خواهد شد و در نهایت اپل گلس را به یک محصول بسیار گران قیمت تبدیل خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌های گذشته مطرح شده توسط مینگ چی کو، شرکت اپل تصمیم دارد تا در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی از اپل گلس رونمایی کند. این تحلیلگر همچنین گفته که در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ فرایند تولید انبوه این محصول کلید خواهد خورد؛ اما در پیش‌بینی‌های او اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول به بازار جهانی مطرح نشده است و نمی‌توان در شرایط کنونی به حدسیات مربوط به آن توجه کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373