لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی از شیشه و سیستم تعلیق ماشین اپل مشخص شد

اطلاعاتی از شیشه و سیستم تعلیق ماشین اپل مشخص شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا به شکلی جدی پروژه تایتان را از سر بگیرد و حالا مشخص شده که این کمپانی در تلاش است تا شیشه‌ها و سیستم تعلیق خوردوی خود را به شکلی ویژه طراحی و توسعه دهد. بر اساس پتنت‌های جدید، ماشین اپل قرار است مجهز به سیستم تعلیق هوشمند باشد

بر اساس اطلاعات فاش شده از پتنت‌های به ثبت رسیده اخیر شرکت اپل، این کمپانی در تلاش است تا با طراحی و به کار گیری ایده‌های نوین در زمینه ساخت اتومبیل هوشمند خود، امکانات رفاهی بیشتری را برای سرنشینان ایجاد کند.

در پتنت اول فاش شده که ماشین اپل قرار است شیشه‌های مقاوم و مات داشته باشد. شرکت اپل اعلام کرده که تصمیم گرفته تا از دو لایه لمینت مقاوم در ساخت شیشه‌های اتومبیل خودران خود استفاده کند. این دو لایه لمینت در گام اول باعث افزایش مقاومت شیشه‌ها می‌شوند و در تصادف‌های شدید از شکستن شیشه جلوگیری می‌کنند. در گام دوم این لایه‌های پوششی از انعکاس نور جلوگیری می‌کنند و ظاهری مات به شیشه‌ها می‌دهند تا دیده‌ شدن بیرون خودرو برای سرنشینان در طول شبانه‌روز آسان‌تر باشد.

در پتنت دوم، شرکت اپل توضیح داده که اتومبیل هوشمندش می‌تواند مجهز به سیستم تعلیق ویژه‌ای باشد که بر اساس ابزارهای هوشمند‌سازی کنترل می‌شود. اپل توضیح داده که کمک فنرها در گام اول بسیار مقاوم طراحی و ساخته می‌شوند. اما در نهایت بر اساس شرایط جاده و وجود دست‌انداز موجود در مسیر میزان مقاومت آن‌ها تغییر می‌کند تا سرنشینان خودرو احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

شرکت از دو هفته پیش برای بار دیگر فرایند توسعه ماشین هوشمند خود را در پروژه تایتان از سرگرفت و حالا تحلیلگران خبرها و پیش‌بینی‌های امیدوار کننده‌ای در مورد رونمایی این محصول را مطرح کرده‌اند. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا این محصول را به عنوان بخشی از سرویس حمل و نقل شهرهای مختلف در آمریکا عرضه کند و ماشین هوشمند اپل قرار نیست به عنوان یک محصول قابل خریداری توسط افراد مختلف آماده عرضه باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373