لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش محصولات خود در ترکیه را متوقف کرد

اپل فروش محصولات خود در ترکیه را متوقف کرد

شرکت اپل به صورت موقت فرایند فروش خود را در کشور ترکیه متوقف کرده است و به خریداران این کشور خدمات فروش را ارائه نمی‌دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز شرکت اپل به دلیل بحران‌های اخیر اقتصادی اقدام به این کار کرده است. اخیرا ارزش لیر ترکیه تا ۱۵ درصد سقوط داشته است و همین موضوع نیز روی فعالیت شرکت اپل در این کشور تاثیر گذاشته است. در حال حاضر اپل استور رسمی ترکیه تعطیل نشده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما در بخش فروشگاه آنلاین این شرکت نمی‌توان هیچ محصولی را خریداری کرد. به نظر می‌رسد که سبد خرید فروشگاه آنلاین اپل در ترکیه از کار افتاده و امکان خرید از این شرکت وجود ندارد.

اپل در حال حاضر ادعایی در مورد این موضوع مطرح نکرده است و معلوم نیست که چرا فروش محصولات خود را در ترکیه متوقف کرده است، با این حال از دیدگاه تحلیلگران و خبرگذاری‌های مختلف اپل به دلیل افزایش سطح نواسان قیمت لیر ترکیه دلیل اصلی بروز این مسئله شده است.

اپل فروش محصولات خود در ترکیه را متوقف کرد

گفتنی است که در این گزارش مشخص نشده که اپل استور رسمی به صورت حضوری کالایی را به فروش می‌رساند یا خیر با این حال به نظر می‌رسد که دست کم برای مدت زمانی مشخص فرایند فروش محصولات اپل در کشور ترکیه به طور کامل متوقف شده باشد و کاربران امکان دسترسی به کالاهای جدید شرکت اپل را نداشته باشند.

ترکیه به دلیل مسائل سیاسی با مشکلاتی نظیر نوسانات قیمت ارز مواجه شده است. نوسانات ارز به صورت مداوم و در مدت زمان کوتاه، باعث می‌شود تا فرایند قیمت‌گذاری روی کالاهای مختلف متوقف شود و امکان تعیین قیمت محصولات وجود نداشته باشد. هر چند که ممکن است این موضوع برای خریداران ترکیه‌ای تازگی داشته باشد، اما متاسفانه کاربران ایرانی تجربه‌های متعدد و البته ناخوشایندی در این زمینه دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420